Is het al 7 uur? Dan ben ik klaar met werken
Ja erg he die laatste weken. Succes en geniet nog even van je groep!
Geef weekend
Wat een kut nacht. Ik draaide samen met een collega de slaapdienst ivm onrust van een cliënt (normaal ben je alleen tussen 22-8). Dan kwam die weer voor iets om 3.30 toen om 4.30 liep er eentje aangekleed over de gang. Was trouwens niet mijn slaapdienst.
Ik ga nog even slapen.
Zie jullie over een paar uur in het land der levenden
De laatste dag voor de vakantie is aangebroken! Nog een fijne ochtend met de kids en dan heerlijk niks voor 5 weken.
Fuck, ga vanavond na werk meteen naar een 21 diner en kom er nu achter dat m’n outfit te kort is en best erg doorschijnt (vraag me niet waarom ik dit niet eerder heb gezien)
Ik voel me weer enigzins menselijk.
Nog een avond werken en dan weekend
Ik moet zo een presentatie geven aan het hele directieteam. Ik schijt 7 kleuren maar ok.
Ik ga met de auto naar mn werk (gister ook) en voel me bijna schuldig. Slaat nergens op want heb mn bewegingsdoel al gehaald. Morgen ga ik veel stappen zetten en zondag nog een keer naar de stad fietsen en dan is het wel goed hoor
Nou ik denk dat je trots op jezelf kan zijn met alle beweging die je hebt. Ik word al moe als ik je instastory bekijk met 20 km fietsen😅
Aangezien ik er zo over gezeurd heb hier, mag ik ook goed nieuws brengen natuurlijk!!
Ben voor 4 van de 6 examens geslaagd dit semester!!! Veel beter dan ik verwacht had!
Ik heb nu wel weer 6 herexamens in totaal maar dat is omdat ik veel vakken heb opgenomen dit jaar. Maar als ik die 6 nog haal, heb ik mijn bachelordiploma in handen
Dat valt best mee hoor! Ik doe daar echt lang over en hier heb je of meewind en als ik hem tegen voel draai ik om :’) vind het vooral saai omdat het lang duurt
Maar ik ga vanavond nog een stukje doen heb ik besloten
Ja precies haha
Ik vond het wel jammer dat ze nog niet zo ver waren toen het programma afgelopen was, was leuker geweest als ze ze langer gevolgd hadden. Komt natuurlijk ook omdat ze niet zo snel waren met klussen hahaha, maar toch
Hoe lang duurt het voor een verstuikte enkel genezen is? Ik heb iets te hard gedanst op DTRH en loop nu dus sinds zaterdag al mank en ik wil dat het weggaat. Hij is ook nog steeds helemaal dik en blauw. Zit op kantoor al de hele tijd op de bank met mijn been omhoog haha. Wel chill.
En ik wil weer hardlopen. Dit is niet goed voor de (iets te late) totstandkoming van mijn summerbody.
je kan hem eventueel (laten) zwachtelen, het zorgt er niet per se voor dat je enkel sneller herstelt maar kan wat stevigheid bieden/vocht af voeren. vind het zelf wel fijn.
Samen met mijn vriend ga ik een weekend weg maar hij weet niet waarnaartoe. Hij denkt nu België of Frankrijk, want ik zei om hem op het verkeerde spoor te zetten dat we naar een land gaan die nog in het WK zit. Maar we gaan naar Duitsland.
Ben zelf ook super trots dat ik het geheim kan houden :’)
Ah ja dat heb ik al een paar keer gedaan/laten doen, maar dat is zooo warm haha. Maar misschien is het wel beter ja. Ga het vanavond maar weer eens doen.
waar is de zon
de zon heeft wat opstartproblemen, hier komt ie nu door
Even wjekw spammen hoor, sorry. Ik ga vanavond naar Antwerpennnn voetbal kijken. Zin in!
Vraagje aan de Belgen: wat vinden jullie van Nederlanders die in België voetbal komen kijken en België supporten?