Wat je even kwijt wilt #2

Voor wie mijn jacuzzi verhaal van een paar dagen geleden had gevolgd. Inmiddels is het dag 3 dat het bezig is. Ze zitten er nu nog in. Ik ga nu toch mijn huisbaas maar inlichten, of het toch lek steken? Ik ben er zo klaar mee, heb dr geappt nu ook maar ze doet net alsof ze het niet leest.

1 like

Zo zielig weer dit, ik snap die mensen echt niet.

Leksteken zou ik nu niet meer doen, omdat je haar al geappt hebt. Huisbaas!

Alsjeblieft? https://www.gelderlander.nl/culemborg/opgepakt-gezin-uit-culemborg-wordt-zaterdag-uitgezet~ad70cf3c/

Voor de rest is er al veel over geschreven hoor, dus als je googelt kom je al een heel eind

Heb gister voor het eerst in m’n leven een pedicure gehad en nu is mijn nagelriem ontstoken (ook voor het eerst). Ga zaterdagochtend ook op vakantie pff. Is een sodabadje morgen genoeg?

IK GA NOOIT MEER MC DONALDS ETEN

Is er iets gebeurd of is het principieel?

diareeaanval? heftige buikpijn? :female_detective:

Wow Eva Jinek lijkt echt veel op Katy Perry. Meer dan die Zooey Deschanel.

1 like

Ik haat de nieuwe vriend van 1 van Mn beste vrienden.
Mn vriend is gewoon blind voor alle kutacties die de andere gozer flikt…
Zelfs nu hij door 3 mensen is gewaarschuwd blijft hij met hem daten.

@SayMyName
@anon26776401

Tering buikpijn weer! En ben al 4x geweest deze week… OEPS!
DIT MOET STOPPEN HAHAHA!

Moet voor 2 oktober bikinibody hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik druppel altijd betadine. Dan is het meestal snel over (tenzij er een scherp hoekje ofzo ergens zit).

Ik kwam er net pas achter en had alleen nog zo’n flesje alcohol dus heb dat erover gesmeerd. Hopelijk trekt het morgen bij en anders zaterdag heel snel de zoute zee in duiken.

Hahahahha ik vond het wel een leuk artikel

Mocht je naar Spanje gaan: daar heb ik ooit last van een ingegroeide teennagel gehad en er was geen enkele pedicure die me wou helpen. Nagels lakken wilden ze wel, maar problemen oplossen was iets voor een speciale pedicure. Volgens mij moest dat via een dokter ofzo. Mocht je morgen nog steeds last hebben ondanks de alcohol, dan zou ik even langs de pedicure gaan om snel te laten kijken of er niet ergens een hoekje oid zit.

Oh das wel een goede! Ben meteen helemaal genezen van die pedicures. Ze had ook de gezichtsbehandeling een beetje verkloot dus ben not amused. Maar misschien hop ik morgen even een salon in om te kijken of ze iets weg kunnen slijpen.

Edit: ik ga trouwens naar Spanje haha thanks voor de tip

Ben toch even uit mijn slof geschoten op de app en ze zegt nu: gebeurd niet weer, promise en dat ze zich schaamt dus nou we zullen zien. Ik moet nog een maand :sweat_smile:. Dan krijg ik 2 huisgenoten maar wel van 26 ipv 21.

1 like

Nou hopen dan maar! En als ze het wel weer doet, alsnog leksteken en als ze een vermoeden heeft zeggen: ‘Gebeurt niet weer, promise, het spijt me.’ Met daarbij dat je je schaamt. Kijken hoe ze reageert.

Je volgende huisgenoten worden vast beter!

3 likes

Bleh, ik ging vroeg slapen maar ben dus nu sinds een uur al wakker en morgen gewoon weer werken

Eventuele slaaptip: probeer al je spieren in je nek en je gezicht volledig te ontspannen, zo val ik altijd binnen de 5 minuten in slaap!

2 likes