Wat je even kwijt wilt #2

Het werkt inderdaad door op je bloedwaardes, maar dat is geen verkeerde weergave want op dat moment en voor de komende periode heb je dan wat minder ijzer in je bloed omdat dat inderdaad is weggegaan uit je lichaam. Het kost je lichaam wel weer even tijd om dat opnieuw aan te maken. Dus gewoon testen. (Daarnaast is misschien wel goed om ook een keertje vlak voor je menstruatie te testen om erachter te komen hoeveel je precies verliest met je menstruatie) Veel sterkte met het prikken!

1 like

Ik was trouwens 1,5 maand forum vrij, op meelezen van het ‘Show je laatste aankopen’ na dan, en ik merk dat ik hier toch wel blijf hangen.

2 likes

Ulg ik heb kramp… en er fietsen te veel pubers ik haat pubers

3 likes

Zo fijn dat mijn kamer weer opgeruimd is enz na een paar dagen ziek zijn. :heart:

Ook heerlijk dat de wasmachine nu aanstaat met mijn beddengoed, handdoeken etc. Daarna meteen weer een lading erin met de gewone was. Ik hou van huisvrouw spelen.

4 likes

Ik ging gisteren naar mc donalds met 3 vriendinnen, door de drive. Hadden best wat eten gehaald (4 menu’s en wat losse dingen) dus best veel tassen. Kwamen we thuis, hadden we een zak extra meegekregen!?!? Met 20 kipnuggets en de nieuwe burger Omg. Voelde me wel een beetje schuldig maar we zaten er een kwartier vandaan + t voelde wel als een geluksmoment :see_no_evil: Achteraf gezien hadden we dr misschien over moeten bellen, maar voelde me zo lucky hahahha

20 likes

Haha boeiend, lekker van genieten toch. McDonalds heeft genoeg geld.

2 likes

Even klagen… ik weet dat de parkeerplekken voor mijn deur openbare weg zijn en dat iedereen er mag staan maar wat ik niet snap is dat wanneer je op vakantie bent oid je al minimaal een week je auto voor mijn deur zet. We hebben net aan genoeg parkeerplekken hier in de straat maar bewoners van een straat verderop parkeren ook graag bij ons in de straat omdat de parkeerplekken van hun eigen eigen woning aan hun tuin grenst/uitzicht bederft. Nu heeft een van die bewoners zijn auto pal voor mijn deur gezet en precies zo dat ie anderhalve parkeerplek bezet houdt en zelf is hij blijkbaar op vakantie. Ik vind het toch een beetje aso dat je zelf blijkbaar geen auto voor je deur wilt hebben en ‘m daarom maar bij een ander voor de de deur zet terwijl je op vakantie bent.

Wat een goed nieuws! Hopelijk voel je je hierdoor ook weer wat beter over je studie.

1 like

Ik vind het echt gek dat je ineens leuke dingen moet gaan doen omdat het lekker weer is. Mensen die ik tegenkom vragen meteen of ik al naar het strand ben geweest terwijl dit toch gewoon normale (werk)dagen zijn voor iedereen? Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik binnen zit

9 likes

Onderstrooien met glitter

1 like

Er wordt hier “zo vaak” gepost over McDonald’s dat ik nu al een week zin heb in kipnuggets.

3 likes

Haha.

Ik werk dus als trainee ergens en krijg nu opeens twee hele gave opdrachten toegeschoven, waarvan ik eigenlijk altijd had gehoopt dat ik dat mocht doen (leidinggevend). Maar nu krijg ik opeens last van faalangst. ‘Vroeger’ dacht iedereen altijd dat ik dom was en niks kon dus toen kon ik alleen maar meevallen maar nu heb ik het gevoel alsof ik opeens aan verwachtingen moet voldoen en ben ik bang dat ik door mand ga vallen :disappointed:. Heb een beetje het gevoel alsof ik al die jaren overal doorheen gebluft ben en het nu niet zal lukken :frown:.

Ik heb zoveel last van mijn nek de laatste paar weken. Het is nu een jaar geleden dat ik een whiplash opliep en de laatste maanden ging het steeds wat beter. Maar in de afgelopen twee weken wordt het steeds erger en trekt het weer naar mijn rug. :disappointed:

Ik vind daar niet echt iets van! Juist leuk :smiley:

1 like

Ooh erg aso!!! Snap zulke mensen echt niet.

Kipnuggets = mijn leven.

1 like

Je hebt niet voor niets die opdrachten gekregen, dat betekent dat er meerdere mensen in je geloven! En je bent trainee, dar betekent dat je nog lerende bent. Je mag fouten maken en het zal niet in een keer goed gaan, anders was je wel aangenomen als manager of directeur. Je kunt het! Dingen die buiten je comfortzone liggen zijn eng en geven kriebels, maar daar ligt wel je leercurve!

2 likes

Ghehe dat heb ik al gedaan deze week… lost dus niets op en draagt niet bij aan mijn summerbody

Ik haat spinnen. En ze komen opeens overal vandaan :sob:

3 likes