Tip: ga niet zuipen als je de volgende dag gewoon moet werken
Ik kijk voor het eerst ooit Ik Vertrek!!!
Voldoet aan alle verwachtingen Ze hebben net voor vertrek nog even proberen te leren hoe ze een uitje mooi kunnen snipperen!!!
Oh jeetje, dat is ook spannend zeg ja! Succes!!
Dit is ons eerste bod op een huis. Het kan mij niet snel genoeg morgen zijn haha.
Heel veel plezier ik ga jouw lijstje ook opslaan
Mijn rug is twee dagen geleden heel erg verbrand in de zon, en ik verga echt. Kan niet normaal zitten, liggen, of staan. Echt drama.
Kwam dit artikel tegen en 't lijkt haast wel een parodie maar (of ik heb er overheen gelezen) het lijkt toch echt zo serieus bedoeld te zijn? Mensen krijgen er geld voor om dit soort onzin te schrijven…?
@Beautician ik hem wimpers laten zetten! One by one, super blij mee maar goed hopelijk blijft het mooi …
Ik vroeg me wel nog iets af. Ik heb meteen een nieuwe afspraak gepland en dat is op een maandag. Die donderdag ga ik op vakantie tm dinsdag. Het weekend dat volgt is een festivalweekend. Dus dan is het nog geen twee weken geleden dus in principe zou het dan nog mooi moeten zijn toch? Of gaan ze er sneller af op vakantie bijvoorbeeld?
Oh ja én aan een kant had ik minder eigen wimpers dus is het ook iets minder gelukt ofzo er zitten er iets minder op en sommigen hangen een beetje omdat het op miniwimpertjes is geplakt? Is dat normaal hahaha
Ik kijk ook, lekker powerwashen in je nakie
Yoghurt smeren! Ik ben ook ooit super erg verbrand. Niks werkte, kon me suf smeren mer aftersun. Toen heb ik na aanleiding van zo’n oma weet raad site yoghurt gesmeerd, goed dik en dan even in laten trekken. Haalt de “brand” er uit en verzacht meteen
Morgen laatste schooldag. Rare dag wordt dat.
Sowieso huilen ook en daarna lunchen en borrelen
En dan mentaal en fysiek voorbereiden voor volgend jaar. Zin in
Ik las laatst een artikel waarin een dermatoloog aan bod kwam. Die zei dat je vooral een hydraterende creme moest gebruiken. Omdat de huis vocht nodig heeft.
Ah heerlijk he? Vooral ook dat ze altijd iets in de horeca gaan doen zonder enige horeca-ervaring
Thanks voor de tip! Heb alleen kersenyoghurt… Zal ik de gok wagen, of morgen toch maar even voor normale yoghurt gaan?
That awkward moment when ik een collega ben gaan volgen en ze me niet terug heeft gevolgd en ik haar morgen weer zie op werk
Hm ik zou eerder gewone yoghurt gebruiken. Stukjes kers lijken me niet zo handig haha
OH ZO JALOERS. Wij moeten nog twee weken. Kijk zo uit naar dat moment haha. Kinderen zijn ook echt niet meer te houden met dit aanhoudende warme zomerweer.
Ik heb net 13 bh’s en 26 strings gekocht bij de Hunkemöller outlet sale, omdat ik het niet kon laten liggen voor die prijzen. In my defense: heb nu wel bijpassende strings en bh’s voor 6 euro totaal die in de winkel rustig 70 euro samen kosten. Toch was het denk ik niet nodig om zoveel te kopen, vooral niet met mn voornemen om minimalistische te gaan leven.
Heb ik! Heb ik jou op insta?
Jongens, onderteken dit alsjeblieft https://actie.degoedezaak.org/petitions/harbers-zet-maksim-en-zijn-familie-niet-uit?bucket=email-blast-4_7_2018_knop&source=facebook-share-button&time=1530795855
Ik mis wel een stukje achtergrond