Wat je even kwijt wilt #2

Mehh ik ben chagerijnig geworden door de tennis. Opeens komt de trainer aan dat de les eigenlijk bedoeld was voor 4 mensen en omdat er geen “losse” beginner zich heeft aangemeld is het nu opeens de vraag: willen jullie 3 de extra lessen betalen of stoppen we eerder? Nou eh, dat had ik wel even eerder willen weten. Het is toch niet onze verantwoordelijkheid dat we met zijn 4en horen te spelen?

Nee ga je dood aan.

11 likes

Ohh ik had eens precies dezelfde situatie. Mn vriend heeft fucking hoogtevrees en wil nog niet in een reuzenrad met me. Maar dit was natuurlijk helemaal geweldig. :triumph:

2 likes

Jaa de binnenkant kan niet.

Brr wat is lauwe/warme cola vies.

1 like

Ga zo voor het eerst in mijn leven The Shawshank Redemption kijken. Ben benieuwd.

7 likes

Ik heb de concept versie van mijn thesis ingeleverd en het is zo slecht ik weet gewoon dat dit niet goed genoeg is maar ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee verder moet :sob: ik wil ook niet meer, ik zit ZO dicht bij stoppen maar ik ben er echt bijna. Maar het lukt gewoon allemaal niet en ken wel jankennnn

Een van mijn favorieten. Veel plezier!

Een portie friet en een kaassoufflé. Ik moet er wel bij zeggen: friet smaakt altijd beter in mijn hoofd dan in werkelijkheid.

3 likes

Ik heb na morgen 12 dgn gewerkt in 14 dgn tijd. Ik ben dood.
Ook nog veel dingen na mijn werk geweest en vanmiddag zat ik bij de kapper en ik schrok ervan hoe slecht ik eruit zag. Morgen uitslapen en dan een avondddienst en het weekend lekker vrij

:blush:

Ik heb al mijn opdrachten ingeleverd! Nu duimen dat het goedgekeurd wordt!!

5 likes

Mijn donderdagavond is een soort zondagavond, vrij gehad en morgen moeten werken. Ik kan zo slecht tegen dat vooruitzicht, wordt nu al zenuwachtig, stressig en ben ook verdrietig dat mijn weekend erop zit

1 like

Thanks! Jij ook nog veel succes!!!

1 like

M’n vriend heeft net m’n werktelefoon laten vallen. Niet per se expres, maar hij viel wel echt door zijn mega lompheid. Ben echt kwaad. Als hij eens gewoon dingen normaal kon doen i.p.v. alles zo lomp dan was het scherm nu niet in 1000 stukjes en half aan het afbrokkelen. Dat wordt dokken voor ‘m.

Heb ik ook al! Jeukt als een gek en het ziet er echt goor uit. Hoe is het met je verbrande lippen?

Dat is gelukkig over. Ik had ze heel vet ingesmeerd enzo dat hielp. En met die van jou?

Ze hebben het bod goed ontvangen en laten het morgen voor 21u weten.

:crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

18 likes

Gelukkig! Ja zelfde bij mij. Vaseline was mijn grootste vriend. Wel nog lang last van gehad. Goede les voor een volgende keer haha.

1 like

Ik heb dit ook gehad, maar het lukt uiteindelijk vast en komt helemaal goed. Laatste loodjes zijn het zwaarst!

1 like

Hahaha jaa denk normaal niet echt aan mn lippen insmeren mja heb mn lesje wel geleerd.

1 like