Een man in de tram zit in z’n oren om z’n oorharen uit te trekken… Doe dat even lekker thuis meneer.
ik ga straks een cake maken, maar ik heb echt super veel trek in het cakebeslag! En alles is voor mij alleen, want mijn vriend gaat straks weg ghehehe
50/50 hahaha. Ik ga maar wat geld besparen en wat calorieën verbranden door naar de friettent te lopen.
Vandaag heb ik een hele doos liuk ijsjes opgegeten. Oeps
Had ik laatst ook, zag er zo vies uit! Maar ik had wel echt van die gigantische schilfers die echt van een km afstand nog te zien waren. Ik heb toen mijn hoofdhuid ingesmeerd met kokosolie, nachtje laten intrekken en de ochtend erna uitgewassen. Alle schilfers waren weg.
Ik verklaar vandaag fatty Thursday. Maar wat zal ik eten?
- Friet
- Pizza
0 stemmers
Ik ga dit vanavond ook maar even doen. Het zijn inderdaad van die grote velletjes haha.
Weet iemand of een muis altijd keuteltjes achterlaat of niet?
Ik wil zo graag een kat (of twee)
Maar ik heb meerdere vrienden die heel erg allergisch zijn en ik vind het dan wel jammer dat zij nooit langs kunnen komen al kan je natuurlijk buitenshuis afspreken maar het lijkt me ook wel eens leuk om mensen bij mij thuis uit te nodigen (kleine feestjes)
Maar mijn verlangen naar huisdieren is wel groter dus het houdt me niet tegen
Maar vind het wel jammer
Oh man ik ben even drie dagen weg en er is opeens een nieuw topic en 332 nieuwe ongelezen berichten . Ik sla bijlezen maar even over geloof ik .
Ik ben ook heel erg alergisch. Maar er zijn bepaalde katten waarbij het wel mee valt. Lang harige bijvoorbeeld. Misschien kun je zoeken op hypoallergene katten. Ze zijn wel een stuk duurder dat wel.
(Ik knuffel gewoon katten hoor haha dan maar een alergische reactie)
Ik zie een stukje op het nieuws over eenden en hoe die mishandeld worden als ze gefokt zijn en ze moeten gevangen worden. Zit echt zo hard te huilen. Waarom zijn mensen zo naar voor dieren.
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met een functie in het bestuur of in een maatschap in een ziekenhuis. Ik snap daar niks van en van Google word ik niet wijzer.
Met dierennieuws zet ik het nieuws altijd af want het is altijd zielig nieuws waarbij ik hard moet huilen. Ook het enige nieuws waarom ik huil. Dieren zijn zo weerloos .
Jaaa dat is zo! Maar ik wil ze uit het asiel!
(En biecht: langharige katten vind ik prachtig maar naaktkatten vind ik lelijk. Sorry katten)
Ik had een onvoldoende (5,3 waar ik 5,5 voor nodig had) waardoor ik mijn P niet in 1 kon halen. Vandaag ben ik naar de inzage gegaan en heb echt gestreden om een vraag die onduidelijk was en nu is die vraag goed gerekend en heb ik een 5,5 hahahaha. En door mij hebben 5 andere studenten ook een 5,5 door die ene vraag die nu goed wordt gerekend. Where my fans at???
Ik maak me echt in etappes erg zorgen over dat ik volgende week met het vliegtuig moet, maar ik weet niet eens waar ik precies bang voor ben?
Ik heb wel een mega productieve dag op werk gehad en net weer even goed mn kamer uitgezocht voor de minimalist challenge. Nu douchen en dan lekker series kijken in bed, ik ben niet zo fit dus dit is ideaal. Laf it.
Zojuist een super mooi huis bezichtigd (het huis dat nog niet op Funda stond) en we zijn verliefd. We gaan zo een bod doen. Zo spannend.
wat heb je nog gegeten