Heel leuk! Kraftwerk - Autobahn vind ik ook wel een klassieker, hoewel hij qua stijl niet helemaal in het rijtje past haha.
Haha daar heb ik de LP nog van liggen!
Ik had een nieuwe highlighter gekocht, helemaal blij mee, zegt m’n vriend ineens: “hee je hebt iets glimmends daarzo!” en poetst het er zo af. Ik nog: “Dat is make-up.”. Hij: “Ohhh… dus het hoorde zo?” Bedankt he!
Hmm ik vind het toch wel klinken alsof er meer nadelen zitten aan bij je ouders wonen… Maar ik ken de hele situatie natuurlijk niet
Ik had het op Facebook voorbij zien komen als event, maar nu kan ik alleen nog maar deze info vinden: https://foodfestivals.amsterdam/event/vegan-food-festival-amsterdam-2018/
Het lijkt ook wel of je je ervoor moet aanmelden? Sorry als ik je nu blij heb gemaakt met een dode mus!
Op 10, 11 en 12 augustus is er ook zoiets in de Westergasfabriek.
Ik was net in de Trekpleister en een verkoopster was bezig met klanten en parfum. Het ging over prijzen. Op een gegeven moment zegt ze: ‘Die is inderdaad goedkoper, maar die heeft maar 30 ml.’
En dan ‘ml’ (dus milliliter) uitgesproken als twee losse letters (net als ‘wc’). Dat klonk echt een beetje vreemd.
Ik heb de interface van het forum veranderd en nu kan ik eindelijk weer normaal op mijn mobiel berichten typen en versturen.
Echt nice want ik begon steeds met typen en dan gaf ik het halverwege op. Zoveel mensen geen reply gegeven hierdoor oeps
@Twijfelaar en @norma ik zie dat jullie ook problemen hebben. Ik heb nu battle axe gekozen en het werkt weer!
Ik krijg vanavond vrienden te eten en wil aardappeltjes uit de oven maken, wat zijn lekkere kruiden om er op te gooien? Ik ben echt geen keukenprinses haha
Aaahhh heel erg bedankt!!
chill maar de wind is een beetje koud
Ik vond het altijd heerlijk om in de trein zulke gesprekken helemaal af te luisteren. Ook jammer als ik dan niet wist hoe iets af ging lopen. Vooral heerlijk als het eigenlijk nergens over gaat maar er toch ruzie is ofzo.
Ik krijg echt kriebels van al die berichten in het gelukt dat een relatie heet topic.
Volgens mij ben ik echt een koud persoon
Afgelopen jaar ben ik best wel wat aangekomen omdat ik gewoon nooit beweeg en sporten niet leuk vind maar nu heb ik wel hele mooie volle borsten en billen. En nu zit ik een beetje in strijd met mezelf omdat ik eigenlijk wel wat af wil vallen zodat ik lekkerder in mn vel zit, maar eigenlijk de “fijne” dingen van mn lichaam nu niet kwijt wil
- ik moet hard werken om weer in vorm te komen en daar heb ik zo geen zin in, maar aan de andere kant wil ik dus wel weer fitter zijn
Lastig
Pff ik heb hetzelfde probleem en al zoveel verschillende zonnebrand geprobeerd. Ik heb normaal echt een hele makkelijke huid en zodra ik weer elke dag spf ga gebruiken krijg ik echt gewoon pijnlijke puisten en gekke bultjes.
Heb het nu ook veranderd. Even een test.
Edit: is gelukt.
@Honey en @Loxodonta Hebben jullie ook al de zonnebrandcreme voor het gezicht van Clinique gebruikt? Ik vind die heel fijn en gebruik die in de zomer ook wel als dagcreme.
https://www.clinique.nl/product/1659/48282/zon/spf-30-anti-wrinkle-face-cream
(Ik heb witte sneakers (stof zoals Allstars) die helemaal niet meer wit zijn. Hoe maak ik ze best proper? Liever niet in de wasmachine want ik ben bang dat ze er dan een beetje verfrommeld gaan uitzien. Iemand raad?)
Sorry, niet het juiste topic! Ik verplaats het even!
Ik was laatst een beetje verbrand op mn hoofdhuid en nu is dat aan het vervellen. Nu zitten er allemaal velletjes in mn haar…
Oke, misschien lijk ik wel een zeurende postbezorger met dit bericht, maar als het een pakket met een track&tracecode is, dan is het 9 van de 10 keer pakketbezorger en geen postbezorger.
Bij postbezorgers is een tijdschema vaak heel groot of het is er niet, omdat zij afhankelijk zijn van de tijd waarop de post wordt aangeleverd (dit kan om 11:00, 12:00 of 13:00 zijn) hoeveel wijken ze op een dag hebben, en hoe druk het is op de dag. Het enige wat jezelf in de hand kan hebben is hoeveel wijken je hebt, voor de rest ligt het puur aan omstandigheden waar jij weinig aan kan doen.
Over pakketbezorgers kan ik niets zeggen over hoe het in zijn werk gaat, want dat doe ik zelf niet, en ik weet hoe vervelend het is als het tijdschema verandert :), maar bij postbezorgers is het niet alleen een kwestie van herplannen.