Wat je even kwijt wilt #2

Wij gaan vanmiddag/vanavond kijken bij twee huizen in mijn oude stad. Ben benieuwd. Ik heb al een voorkeur, en dat is niet de voorkeur van mijn vriend. Dus dat wordt nog wat.

Maarrrr haleluja, hopelijk wordt het wat en kan ik finaly terug naar mijn oude vertrouwde stadje.

We hebben bij het huis dat mijn voorkeur is best veel kans, want die staat nog niet officieel in de verkoop, maar hebben we via FB gevonden en zij gunnen ons de eerste kans.

7 likes

Wow wij hebben hier van p.ost nl altijd dezelfde pakketjesbezorger. Best een vreemde man. Mijn slaapkamerraam staat open dus kon net alles horen. Maar hij kwam dus met een pakketje voor mijn tegenover buren. Nou die deden niet open, begint hij te schelden: “Ze kunnen echt de tering krijgen met hun pleuriszooi.”

Gaat hij ergens anders aanbellen om het daar af te leveren, wordt ook niet open gedaan. Weer allemaal gescheld en dat hij het weg gaat pleuren. Dus een buurman komt naar buiten (weet niet of het een pakketje voor hem was had niet gekeken) en die zegt: “Wat is dat?” Zegt die bezorger: “Ja was voor jou, maar jammer morgen weer een dag.” En hij rijdt zo weg met dat pakketje!!!

Kan toch niet :open_mouth:

13 likes

Ik weet niet zo goed wat II moet doen wat betreft m’n studio opgeven en weer naar m’n ouders gaan. Ik studeer nog een jaar, maar een heel jaar nog bij m’n ouders zie ik niet zitten, maar uit huis kost natuurlijk gewoon best een hoop. Als ik weer naar m’n ouders ga zie ik m’n vriend alleen in het weekend, gezien hij ergens in het puntje van Nederland intern zit en hij nog wel op een neer naar m’n studio kan, maar niet naar m’n ouders. We willen dolgraag samenwonen maar we zijn best kort bij elkaar en het is een beetje de vraag waar hij volgend jaar terecht komt en ik eigenlijk overal kan werken, is samen gaan wonen nu ook niet echt een optie. Als ik naar m’n ouders ga heb ik weer een lange reistijd naar school dus ik weet het niet Haha (en ik denk hier ook al een paar maanden over na :joy:)

Waarom is in je studio blijven geen optie? Of kost het teveel geld?

1 like

@Prikkelbaar oh echt dat wist ik niet. Dan ga ik direct naar buiten.

Ik ben chagrijnig man. 3 uur overleg gehad over niks, mijn plan voor iets was weer niet goed genoeg, ben er een beetje klaar mee. Nog 3 uur te gaan blehhh.

Waarom heb ik dit helemaal gekeken?

1 like

Oh yessss, meteen reactie terug en uitgenodigd voor een gesprek :grin:

10 likes

Ik vind het zo irritant als mensen niet zeggen hoe laat ze precies komen. Een vriendin komt wat brengen maar heeft alleen gezegd dat ze vandaag zou komen, niet wanneer. Dus nu zit ik eigenlijk de hele tijd een beetje te wachten tot ze komt…

1 like

Komend weekend is er sowieso een Vegan Food Festival in Amsterdam :two_hearts: En bij Skek (of zoiets) kun je terecht voor veganistisch avondeten. Zit vlakbij Amsterdam CS

3 likes

The Proclaimers - ‘‘I’m gonna be’’ moet er ook nog bij :smiley:

1 like

@Schorem En
Sniffin’ the seat - Drivers Seat
John Denver - Country Roads
Red hot chili peppers - Road Trippin’

1 like

Martine V, op de bilderdijkstraat. Vegen en glutenvrije pizza’s.

1 like

Yay ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een IKEA

Yayyy

20 likes

Waarom is zonnebrand voor het gezicht zo kuuuut? Ik heb het echt nodig en wil het netjes elke dag gebruiken en ik heb speciaal eentje van Avène gekocht en zelfs daar krijg ik puistjes van :worried: Ik had 'm expres nog niet getest terwijl het hier al een maand ligt en m’n huid zo goed was, nu heb ik het nog geen week gebruikt en ik zie allemaal kleine puistjes opkomen. Gaat heen, scheer je weg, stop.

2 likes

Heb je die van Biodermal al geprobeerd? Die is nu met 50% korting bij de Trekpleister

1 like

Ik heb er een van rituals een kleintje, die vind ik erg fijn!

1 like

@TantePollewop @Ohappyday Ooo thanks voor de tips, ik zie dat die van Biodermal bijna overal 50% korting heeft dus dan ga ik die even kopen binnenkort, lekker SPF50 smeren :balloon:

3 likes

Geld het voornaamste. Vind het er verder ook gewoon niet echt fijn (meer).

Binnen een dag? Dat is wel heel snel! Ik had hem niet aangenomen als ik jou was. Kan je hem niet aan een andere buurman geven?