Wat je even kwijt wilt #19

Na 3 weken vakantie weer back to reality…

Ik wil niet :weary: .

Ik loop al 10 jaar met -2.5 rond en heb er bijna nooit last van, vind bril inderdaad super irritant en lenzen lukt niet. Met autorijden en films doe ik wel m’n bril op

1 like

Ik vind het altijd zo satisfying als de eerste dag van de maand op maandag begint.

36 likes

Dit plaatje net op mijn fb gedeeld ( gebruik fb eigenlijk nauwelijks) als hint naar de mensen die de afgelopen maanden geen tijd hadden voor mij terwijl ik dat wel altijd voor hun heb.

Voelt als een grote stap dit, trots op mezelf.

5 likes

Gisteren was het lekker, vandaag heb ik spijt: Roombrie

Buikpijn dus.

Zo, pil nr 5! Voel me eindelijk wat minder afwezig en de hoofdpijn is ook weg. Op naar een goede dag.

11 likes

Hebben ze expres geen tijd voor je? Zo niet dan denk ik niet dat een passief agressief plaatje op fb iets uithaalt. Misschien voelen mensen die wel voor je klaar staan zich ineens wel aangesproken .Wel goed dat je voor jezelf opkomt.

19 likes

Haha ja dat is nog een te grote stap hoor :yum:
Vind dit al heel wat voor mij die nog nooit voor zichzelf opgekomen is.

1 like

Niet erg. Van een bril dragen terwijl je maar een lage sterkte oid hebt kan je zelfs luie ogen krijgen. Mijn opticien heeft mij ook iets slechtere lenzen gegeven, omdat ik anders elke dag met hoofdpijn zal lopen

Dat het vandaag 1 april is en de meest populaire topics worden gesloten door het delen van priveadressen, is pure toeval

Toch…

TOCH?!

53 likes

De mensen die dichtbij staan die weten dat het niet over hun gaat.
Degene over wie het gaat zullen zich wrs niet aangesproken voelen maar ik heb er in ieder geval “iets “ over gezegd. Is al een grote stap voor mij :slight_smile:

1 like

20 likes

Ja is 1 april denk ik :wink:

1 like

Had hier nog niet over nagedacht en vind jouw post een hele geruststelling <3

8 likes

Vorige week wel door de stories van Shirley, maar iedereen reageerde daar juist heel netjes op van dat dat echt niet gepast was.

Jongens, ik heb vandaag een dag vrij, ik moet vandaag even kunnen genieten van alle sleaze and dirt in die topics :crazy_face::wink:

Dan moeten we maar hier verder met het beuty blog topic hè :wink:

Zal mascha weer een 1 april grap hebben? Heb geen zin om haar vlog te kijken…

Nee die komt wss pas volgende week, vooruitwerken zou pas een goede grap zijn bij haar.

6 likes

Really… je had een “Dit forum gaat sluiten” grap kunnen maken en je liet hem liggen. Diep teleurgesteld

24 likes

Hahaha hier had ik ook al aan gedacht ja

1 like

@anon50122296 ik ook, dus was denk ik iets té voorspelbaar haha