Neeee reisde met Boekenweekgeschenk maar checkte uit automatisme uit met m’n OV, 10 EU afgeschreven
Dan ben je zeker niet in St Pauli geweest ik vond het juist een stad met twee gezichten.
Hamburg is wel echt een leuke stad, vooral rond de Elbe en het binnenmeer de Alster.
Zitten de brillen die je daar besteld bij jou altijd gewoon goed? Of hoe doe je dat anders met bijstellen? Ik heb bijv mijn bril destijds via de opticien gekocht maar die gleed steeds van mn neus en toen hebben ze die poten wat gebogen met een of ander apparaat. Was benieuwd hoe je dat dan doet met een “online bril”, want overweeg om nog een bril voor erbij te kopen.
Help een dichter/redacteur/recensent die ik wel eens gesproken heb (en waar ik het goed mee kon vinden) voegde mij net toe op LinkedIn (heb veel interesse in die richting maar ben gewoon nog bachelorstudent) en het voelt zo als de omgekeerde wereld? Vet stom maar ik ben er echt vrolijk van haha
Contact opnemen met NS en uitleggen dat het per ongeluk was omdat je met boekenweekgeschenk reisde, dan krijg je het teruggestort! Heb ik ook eens gehad namelijk, haha.
Hehe heel chill, ga erachteraan!
Ik ben met mijn Charlie Temple bril (Steven S) bij de Hans Anders binnen gelopen en toen heeft die medewerker heel lief (gratis) de pootjes versteld omdat hij inderdaad van mijn neus gleed. Mijn zus heeft overigens wel een miskoop gehad bij CT omdat haar montuur van heel dik kunstof was, die pootjes konden niet versteld worden.
Ik geloof dat ze te laat was met retourneren
Remember this? Mannenstem klinkt als Jeroen van de boom btw.
Brrrr ik word wakker van lawaai in mijn keukenblok, klinkt als een beest wat aan het knagen is ofzo maar ik zie geen beest. Als ik lawaai maak is het even stil maar hij begint steeds weer als ik bijna in slaap val. Rot gewoon op eng beest
Nu is het verplaatst naar onder de kast een meter van mijn bed vandaan. Kan wel janken brrrr
Geeen idee want het laat zich niet zien. Maar schat dat het op zijn minst wel een muis moet zijn. Ik blijf wel wachten tot ik heel lang niks meer heb gehoord en ga dan maar weer proberen te slapen. Kan hier echt niks mee, gek beest.
Ik heb zo slecht geslapen. Overal was herrie, heb ook maar 4,5 geslapen. Mijn ogen branden zelfs van de vermoeidheid.
Het is koud buiten brrr
Hier ook slecht geslapen, vaak wakker en raar gedroomd. Kan niet wachten tot ik mn bed weer in kan.
Vind het echt te vroeg om te gaan werken op deze maandagochtend. Zo geen zin in vandaag
Bah wat is het ineens weer donker als ik moet opstaan
Sinds een week slaap ik zó enorm vast. Ik val op de bank in slaap wanneer de baby net op bed ligt (rond 19.00), dan tegen 23.00 weet ik mezelf naar bed te slepen om de volgende morgen rond 07.30 wakker te worden. Heb ook al een week lang hoofdpijn en last van misselijkheid . (Zwangerschapsgrapjes zijn verboden)
Project mijn leven back on track begint vandaag
Ik wil vroeg naar bed en vroeg eruit, gezond eten en gewoon niet meer zo chaotisch zijn. Hoop dat het gaat lukken
Woow ik realiseer me net gewoon dat er alweer 1/4 van het jaar voorbij is. Als ik hardloop en denk 1/4 is al voorbij dan vind ik dat echt chill omdat ik dan bijna op de helft ben. Echt gek dat de tijd zo snel gaat, maar tegelijkertijd ook zo fijn. Ik vind de winter echt niks aan en ben zo blij dat het nu lente is en bijna zomer wordt! Nu dit positieve gevoel even vasthouden, wat wel heel moeilijk is op maandagochtend…