Wat je even kwijt wilt #19

Ik zou hier niet echt trots op zijn. Met passief agressieve dingen op fb laat je eerder ogen rollen ipv dat mensen zich aangesproken voelen. Zou gewoon die mensen aanspreken en je kwetsbare kant laten zien. Zijn toch niet voor niks je vrienden?

40 likes

Gatver ik had dus fruitvliegjes en de meeste zijn
weg maar ik heb nu een aantal in mā€™n SLAAPKAMER.

1 like

Dat klinkt echt alsof het niet waar kan zijn, ik ben even aan googelen

https://www.oogwereld.nl/nieuws/ogen-achteruit-met-bril

2 likes

Zijn geen vrienden, eerder aangetrouwde familie en kennissen.

Dan snap ik niet waarom jij wel altijd tijd voor hen hebt. Zijn je verwachtingen dan niet gewoon scheef? Snap het probleem dan al helemaal niet :grimacing:

2 likes

Omdat ik te lief ben en altijd voor iedereen klaar sta, en mensen niet voor mij.
Dus dit plaatje is meer een statement naar mezelf toe, dat ik door therapie geleerd heb om niet meer tijd en moeite te steken in mensen die dat ook niet voor mij doen.

1 like

Maar je post het op social media, dus is het echt puur voor jezelf? Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ik herken dit passief agressieve gedrag wel een beetje van wat ik zelf doe en ik denk niet dat men iets op social media post puur en alleen om jezelf ergens aan te herinneren.

4 likes

Het is een subtiele hint naar bepaalde personen, die weten zelf dondersgoed om wie het gaat.
En omdat ik geen zin heb om diegene persoonlijk te gaan vertellen dat ik geen moeite meer voor haar ga doen.

Dus het is grotendeels voor mezelf en een klein beetje voor een ander.

Ik heb al een heleboel lieve berichtjes van vrienden erop gehad die aangeven me te snappen en me gelijk geven.

Ik vind het een stap in de goede richting van mezelf

Ik snap je wel, goed dat je het nu door hebt en dat je niet meer automatisch voor ze klaar gaat staan. Vind het plaatje ook niet zo handig, door het op social media te plaatsen lijkt het een beetje vragen om aandacht, en passief agressief doen helpt ook niet. Ik zou gewoon je voldoening halen uit de eerstvolgende keer dat je zelfverzekerd ā€˜neeā€™ zegt tegen ze :blush:

6 likes

Dat wordt de volgende stap :blush:

5 likes

Mijn neefje van 11 zet in zijn verhaal op Snapchat best vaak grove dingen, nu ook weer dat Ajax kut is en het homoā€™s zijn. Ga ik hem verklikken of bemoei ik me er niet mee. :thinking:

Jongens ik ben zoo blij. Mijn verschrikkelijke bovenburen zijn dit weekend verhuisd. Ik ben zooo opgelucht. Geen (keihard) geblaf meer van hun hond en geen geschreeuw meer tegen elkaar en kinderen. Eindelijk wakker worden uit mezelf en niet door hun herrie, hallelujah!! Wel de.nieuwe buren even afwachten, maar het zal vast niet zo erg zijn als deze. Vooralsnog staat het 2 weken leeg, dus RUST.

Nog even een vraagje, ik ben op zoek naar echt goed verduisterende gordijnen, kant en klaar met ringen. Iemand die iets kan aanraden? Liefst niet al te duur, maar de verduistering is het belamgrijkste.

36 likes

Zie een bestand hier op kantoor met de naam: Gekut in XXXX.xlsx
Je euh doe dat eens even niet op de netwerkschijf waar iedereen in kan. Het staat ook nog op een schijf van een klant?!?

6 likes

Ik wist niet dat verstandskiezen trekken zo een heftige nasleep kan hebben. Weten ze op werk dat je niet lekker bent? Sterkte vandaag!

Ik zou klikken

2 likes

Woops!

Nu al helemaal klaar met die graf 1 april grappen op social media. Als iemand in real life een 1 april grap met me zou uithalen zou ik diegene waarschijnlijk een klap in zā€™n gezicht geven.

26 likes

Bedrijven die op social media een 1 april grap uithalen dalen ook echt in mijn achting. Rot op met je doorzichtige grap en ga gewoon aan het werk.

1 like

Ik zag deze "brief"al eens voorbij komen op social media, gedeeld door iemand die nauwelijks een opleiding had, wat mij normaal echt niet zoveel kan schelen. Ik kan me daar dan echt aan ergeren. Ik kan niet helemaal goed beschrijven waarom. Ik vraag me dan af of die mensen zich zo superieur voelen en waarom dan?

1 like

Kun je hem er niet zelf over aanspreken?

Mijn god die kater van gisteren voel ik nog altijd een beetje?? Dit heb ik echt nog nooit gehad, ik had niet eens zo veel gedronken, en ook alleen bier. Heb gisteren al de hele dag dutjes gedaan en ik ben om 11 uur gaan slapen, maar ik heb nu nog wallen tot mijn knieeen. Ik wil naar bed :sleeping: