Like voor de herkenning en verder kan ik niks anders zeggen als de cliché’s helaas
Ik heb me nooit eerder zo rot gevoeld en snap ook echt niet dat dit dan zo lang moet duren en dat ik er zelf geen controle over heb dat ik me niet gewoon beter kan voelen en door kan gaan met m’n leven. Echt waar is dit goed voor?!
Ik heb er zoveel over gelezen maar t wordt vaak vergeleken met een verslaving waar je van moet afkicken
Ja klopt maar hoopte toch stiekem op geld terug krijgen zoals vroeger
Soms denk ik echt dat ik altijd vrijgezel blijf. Niet omdat ik het wil maar liefde lijkt niet zo voor mij te zijn weggelegd ofzo.
Ah ja, wat vervelend! Hoe lang is het nu? Het staat je vast goed en de kapper weet er sowieso iets moois van te maken, maar ik zou dit ook heftig vinden.
Ik heb -1 en -1,25. Heb wel een bril maar draag hem zelden, vooral op werk als m’n ogen moe worden of als ik achterin een collegezaal zit. Oh en met autorijden vind ik het ook wel prettig, maar ik heb hem eigenlijk nooit ‘standaard’ op. Vind het juist prettiger zonder, omdat je niet alles superscherp ziet krijg je wat minder prikkels binnen en dat vind ik heel fijn.
Ja zou ik zeker even doen! Is sowieso vrijblijvend en de opticien kan je altijd adviseren hierin. En voor college enzo is het wel echt prettig
Ik wil heel graag een stedentrip inplannen eind april of met pinksteren maar ik weet niet waar naartoe… Het zijn 3/4 dagen en ik wil dan eigenlijk niet vliegen maar de steden waar ik heen wil (lissabon/stockholm/barcelona) zijn het makkelijkst met vliegtuig te bereiken. En het is zo duur allemaal echt stom
Is Berlijn niks? Goed te doen met de trein en wel echt het gevoel dat je in het buitenland bent, vind ik tenminste
Ik denk dat dat echt verschillend is per persoon, ik begon op -1,75, draag zelden m’n bril en zit inmiddels dus op -1 en -1,25. Voor zover ik weet is ook (nog?) niet bewezen dat wel/geen bril er voor zorgt dat je zicht sneller achteruit gaat
Edit: sorry voor de dubbelpost! Zat niet op te letten
Ben ik al 2x geweest… Is inderdaad goed te doen met de trein! Misschien Gent voor 2 nachten, Antwerpen ben ik vorig jaar nog een nachtje geweest. Wat ook wel erg leuk was
Ik ga over twee weken naar Parijs . Een vriendin opzoeken en ik ga met de Flixbus haha, ben heel benieuwd.
Ah wat anders is dan ook wel leuk ja. Ik hoor ook wel goede dingen over Hamburg, volgens mij noemen ze dat inmiddels ‘the new Berlin’. Maar België heeft inderdaad ook hele leuke steden!
Je kunt het heel lang uitstellen, ik heb het weten klaar te spelen te beginnen met -3,25 en -2,75. Maar toen werd het wel echt nodig, want ik zat nog op de basisschool en kon zelfs vanaf de voorste rij het bord niet goed meer lezen. Toen de juf dat tegen mijn ouders vertelde moest ik dus toch echt naar een opticien… En als het nog niet zo erg is kun je hem idd ook gewoon alleen dragen als het nodig is. Je ogen worden sowieso niet slechter door een bril of lenzen te dragen, dat is volgens mij gewoon genetisch en/of pech.
They wish
Hahaha, ik ben er zelf nog nooit geweest, dit is puur op wat ik gelezen en gehoord heb. Niet dus?
Ik ben er maar een keer geweest, was best leuk. Maar veel te schoon en gepolijst om "the new Berlin’ te zijn
Ah zo, ja fair haha. Zit nu foto’s te kijken en het lijkt inderdaad ‘te mooi’ om het zo te noemen