Wat je even kwijt wilt #19

Zag vandaag iemand met super lelijke schoenen aan. Kom ik er net achter dat ze bijna €600 zijn. :scream: Ik zou al nooit zoveel uitgeven aan schoenen. Maar de balenciagas speed trainer ( in glitter) zou ik al helemaal niet kopen.

Omg die zijn zo lekker!!!

Lief :heart:

Ben gewoon moe en heb pijn en er zit zoveel spanning in me, wat nergens op slaat want ik hoef geen stress en angst te hebben. Komende week ff wat rustiger aan doen op werk en op de dagen dat ik geen gesprekken heb, op tijd naar huis gaan. Gaat hoop ik al helpen.

@Prettyprettyprincess heb yoghurt genomen en bedacht me dat ik nog chips had ook. Dus komt goed.

5 likes

Goed dat je het zo kunt analyseren en dat je weet wat je te doen staat komende week, daar heb ik veel respect voor.
Hopelijk slaap je straks lekker en lukt het komende week om te doen zoals je je voorgenomen hebt

2 likes

Lief <3

1 like

Ik heb vandaag 5 koffie op nu ga ik: slecht

6 likes

Ik moet voor over twee weken een les voorbereiden voor mijn klasgenoten, maar bijna alles is inmiddels al voorbij gekomen. Ik wil ze het liefst voor ongeveer een halfuur zelf aan het werk zetten zodat ze even het lokaal uit kunnen, maar ik weet niet zo goed hoe of wat? Over het onderwerp hebben ze zelf wel iets gelezen, maar het is echt de bedoeling dat ik ze iets voorschotel voor 1,5 uur :sweat:
Het eerste uur heb ik inmiddels al uitgedacht, maar heeft iemand hier geniale ideeën voor de rest van de tijd?
O ja het is voor het hbo, mijn lieftallige klasgenoten zijn zo tussen de 20-23j.

Kahoot, quiz, ren je rot, mix and match ?

1 like

Ik weet dat Buzzfeed de Primarkt is onder de mediabedrijven, maar dit slaat werkelijk alles. Een vrouw wil een cover up-tatoeage en weet wat ze wil maar in plaats daarvan krijgt ze gewoon een zwart vlak met wat bloemen?

Ja ik was echt een beetje in shock. Ik heb het echt net nog even opgezocht of ik het wel goed heb maar 14 februari was de poes bevallen van kittens dus ja 6 weken klopt dan wel. Ik ga daar in de toekomst ook nooit een kitten weghalen in ieder geval.

Gisteren was het openhuizendag, heb wat huizen bekeken. Dacht niet dat er iets tussen zat met potentie. Het laatste huis had onverwachts wel potentie: redelijk oké buurt, huis zag er oké uit veel ruimte ook en een prima tuintje. Maar ook best veel dingen die gedaan moeten worden (op termijn) badkamer, keuken, niet overal dubbel glas.
Vind het zo lastig, dat huis blijft in mijn hoofd zitten. Alleen is het omdat ik het huis echt graag wil of omdat ik gewoon graag een huis wil kopen?

In mijn prijsklasse kan ik gewoon niet alles verwachten. Vaak staat het ofwel in een slechte wijk, tuin zo groot als een postzegel, klein binnen en vaak oud.

Krijg er nu al stress van, het idee ook van bieden en een hypotheek regelen. En misschien staat er volgende week wel een leuker huis te koop.

Denk dat ik morgen de makelaar bel voor een tweede bezichtiging. Wie weet valt het dan wel tegen of mee of is het al verkocht.

6 likes

Ik kijk bed and breakfast en normaal is het commentaar heel soft. Maar nu is een zure vent zuur over de badkamer aan het doen, waarop het b&b stel zegt: oh jammer! En hij vervolgt: Ja heel jammer, voor jullie maar zeker ook voor ons!
Gast doe even normaal :sweat_smile: die badkamer was ook helemaal prima overigens.

7 likes

Nee, ik ben daar op dat moment om geholpen te worden, niet om over koetjes en kalfjes te praten.

Edit: bij de fysio vind ik het trouwens wel anders, daar kun je tijdens de behandeling gewoon kletsen.

1 like

Ik moet heel nodig plassen maar mijn kat is voor de wc deur een muis aan het vermoorden :sob::sob::sob:

4 likes

Ging deze week weer wat beter maar voel me nu weer helemaal terug bij af. Bah ik ben helemaal niet zo maar voel me zo vreselijk kut en huilerig al een maand inmiddels

1 like

vorig jaar moest ik 150,- terug betalen en dit jaar krijg ik 0 euro terug van de belastingdienst. Jammer jongens :sleepy:

Morgen ga ik over the bridge!!!

12 likes

Knuffel, hopelijk gaat t snel weer beter

Huh waarom deed ze dat dan? Ben je wel tevreden nu?

Liefdesverdriet. Weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet. Zoek veel afleiding maar als ik dan weer thuiskom is dat kutgevoel er weer en ja iedereen zegt dat het slijt en dat ik geduld moet hebben maar ik word gewoon helemaal gek van mezelf. Heb ook geen zin om plannen te maken voor mijn verjaardag of voor de zomervakantie, kan het gewoon niet.

@Lentex :orange_heart:

2 likes