Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb net in mijn eentje 20 minuten gefietst en ook al dacht ik 3x te moeten overgeven, ik ben niet in paniek geraakt en ik leef nog!

31 likes

Ik heb zelf deze doTERRA PETAL diffuser | Etherische Olie. Alleen deze is best wel prijzig zie ik nu, heb deze van mijn vader gekregen die er helemaal fan van is haha. Ik heb van hem ook 3 olien erbij gekregen, maar deze zijn ook boven de 30 euro. Ik meende dat de trekpleister ook olien had voor een paar euro, dus die wil ik aanschaffen als ik door deze heen ben. Je hebt ook wel goedkopere diffusers op bijvoorbeeld ali, weet niet of die anders zijn maar volgens mij zijn ze ook gewoon prima!

Edit: op bol zie ik ook goedkopere staan trouwens (:

1 like

Ik heb mn batterij maar laten vervangen bij zo’n Turk hier in de buurt, hij is iig weer aan maar het percentage loopt (heel langzaam) terug ipv dat ie oplaadt. Hij is maximaal 28 procent geweest. Wilde een back up maken maar mn laptop ziet mn telefoon niet. Denk dat dit ding snel overlijdt, hopelijk houdt ie het iig vol tot morgenochtend anders heb ik geen wekker.

1 like

ik sta er nog steeds achter dat ik het heb uitgemaakt met m’n vriend maar ik vind single zijn zo stom?

4 likes

M’n ouders zijn alweeeer gekomen vandaag om te helpen klussen, we hebben de 2 grootste muren van m’n huis geverfd, m’n kledingkast zit in elkaar en m’n tuin is geen oerwoud meer :heart_eyes:

Ze vinden het zo vanzelfsprekend om te komen helpen, maar ik weet dat het ze zwaar valt. Ik denk dat er volgend weekend nog 1 dag werk te verzetten is en daarna neem ik ze mee uit eten, ben zo dankbaar :two_hearts:

17 likes

Als jullie een afspraak hebben bij de fysio, psycholoog of huisarts ofzo en diegene vraagt aan jou “Hoe gaat het?”, vraag je daarna dan ook aan de ander hoe het met hem/haar gaat? Ik vind dat altijd een lastig dingetje.

4 likes

Ik hoop het ook! Of het nou door fietsen of de halve oxazepam komt, ik voel me nu in elk geval wel wat relaxter. Morgen weer een stukje fietsen.

1 like

Nee, ik doe dat niet. Ik ben zelf een begeleider/coach op een school en als ik dan een leerling vraag hoe het gaat, dan vragen ze het soms terug. Maar dat hoeft niet, want mijn vraag is serieus en niet een ‘sociaal wenselijkheidsvraag’. Het is inderdaad een beetje ongemakkelijk zoals @Krabsalade zegt.

2 likes

Ja, dat was mijn gedachte inderdaad ook altijd. Maar soms voelt het toch raar/ niet beleefd om het niet terug te vragen, zeker als je bijvoorbeeld gedurende langere tijd elke paar weken een afspraak hebt.

1 like

Omggg wat is dit nu weer. Ik draaide net de kraan open, kwam geen water. Draaide hem nog wat meer open en ineens heb ik die hele kraan in m’n hand en spuit er allemaal water uit een gat :open_mouth: kreeg echt de volle laag en m’n halve keuken was ook nat :joy:

10 likes

Ik hoop dat het snel morgen is, ben wel weer klaar met vandaag

1 like

Mijn huisarts vraagt dat volgens mij niet, of ze vraagt het wel, maar ik vraag het nooit aan haar iig. Alleen met m’n psycholoog vond ik dat altijd awkward haha. Want ik dacht altijd uhm moet ik eerst een beleefdheidsantwoord geven of kan ik meteen van start gaan? :joy: Ik vroeg meestal dan wel terug hoe het ging en hij gaf ook altijd serieus antwoord bijvoorbeeld van; ja ik ben in Zweden geweest met m’n vrouw, lekker gewandeld. :stuck_out_tongue:

6 likes

Vanmorgen oksels geschoren en nu odorex er op = jeuuuuuk.

3 likes

Ik moet eigenlijk studeren voor m’n examen morgen maar heb net m’n nagels gelakt dus moet helaas wachten tot ze droog zijn voordat ik kan beginnen

Hoe wil ik cum laude afstuderen als dit m’n mentaliteit is

5 likes

Net een huilbui gehad toen mn vader er was.

Maar eens ff wat dingen op papier zetten. Ben heel moe.

1 like

Ik heb zo net heel sportief na mn werk nog een heel stuk gefietst
 naar de mc donalds hehreh

18 likes

Goed zo :joy:

1 like

@Prettyprettyprincess ben wel jaloers eigenlijk. Ik heb na mn avondeten echt nog honger. Maar geen zin in fruit of chocola wil pizza of taart of friet. Maarja niet in huis en kan zo niet naar buiten mt mn huilhoofd

1 like

Kan prima gewoon keihard fietsen dan heb je een sport hoofd.
Ik ging trouwens voor een veggie chicken iets maar was vgm een gewone chicken. Stond ook op no bacon maar er zat gewoon bacon op hahaha. Denk je ook een x goed bezig te zijn.

4 likes

@Fenayi ach wat zielig zeg :frowning: 6 weken is echt veel te jong! Snap dat je wel opgelucht bent dat je het kitten hebt afgezegd en ik vind het echt zielig dat mensen nog steeds niet weten hoe met katten en kittens om te gaan. Het is gewoon vragen om gedragsproblemen :sob:
Veel beterschap iig aan jouw kat! Fijn dat het beter lijkt te gaan iig!