Wat je even kwijt wilt #19

Ik was gisteren een dagje in mijn geboorte stad en erna bij schoonfamilie. Had verwacht helemaal kapot te zijn. Maar het viel me heel erg mee allemaal. Daar ben ik wel echt blij mee!

1 like

Haha gelukkig! Hoop dat je snel weer superfit, uitgerust en volgegeten bent.

1 like

Ik moet vaker zoveel bezoek krijgen in het weekend. Mijn huis is spik en span, ruikt super lekker, verse bloemen. Ik word er zelf helemaal blij van.

15 likes
Wellicht triggert dit mensen met psychische problemen e.d. dus daarom een spoiler

Ik swing de hele tijd van “ik ben fucking waardeloos, lelijk en dom dus ik ga me niet meer wassen en dagen aan een stuk rotten in mijn vuil appartement met de gordijnen dicht en lekker zelfdestructief zijn door niet meer te eten en me vol te stoppen met medicatie en drugs en mezelf op de grond in slaap huilen” naar “ik ga alles beter aanpakken, ik ga sporten, gezonder eten, meer lezen, slimmer worden, mijn supplementjes nemen, flink naar de dokter en de psycholoog, aan mezelf werken, goed slapen, dingen doen, alles gaat beter gaan! Mooie dingen voor mezelf kopen en me mooi maken want ik verdien het! Alles komt goeeeeed”. Dit is zo vermoeiend. Ik ben zo vermoeiend.

2 likes

:two_hearts:

1 like

Echt genieten dat het nu nog zo licht is buiten. :heart::sunny:

5 likes

Gister was het om tien voor half 7 ook gewoon nog licht hoor :stuck_out_tongue:

13 likes

ik heb mezelf een trap onder mn komt gegeven en ben nu lopend mn auto aan het ophalen :smile: de zon schijnt nog heerlijk, loop alleen in een shirt en dun jasje. het gevoel dat de lente hier nu echt begint doet me zo goed :heart:

3 likes

Oh haha naja voor mijn gevoel is het nu anders ofzo. :joy::ok_hand:t2:

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Soms moet dat eventjes. Geniet van je pizza!

1 like

Waarmee laten jullie je huis lekker ruiken? Bedoel niet geurkaarzen ed die je zelf aan moet zetten, maar andere dingen.
M’n huis ruikt eigenlijk nergens naar, maar zou wel willen dat als je de deur open doet, het lekker ruikt en fris.

Lampe berger.

1 like

Kattenbak :joy::joy::joy::joy::ok_hand:

7 likes

Ik probeer het ook wel beetje bij beetje aan te pakken maar vanaf dat er Ă©Ă©n ding misgaat dan heb ik het gevoel dat de controle over alles me door de vingers glipt. Maar het doet al deugd om eens de ventileren op het forum. En nu weer opruimen en een gezonde maaltijd koken om deze shitdag toch wat om te keren!

1 like

Wierook

1 like

Normaal trek ik die tijdswissel niet zo, maar nu ben ik zo moe dat ik blij ben dat het straks gewoon een prima tijd is om mn bed in te duiken. :sleeping:

1 like

Ja maar dat moet je ook aanzetten. Ik ben lui.
@Nox ja die heb ik ook hahaha.
@Fenayi moet je ook aan doen, en vind ik stinken.
@rodepaprika ruiken die stokjes wel lang? De meeste zijn na een paar dagen al niet meer te ruiken. Interieur spray ga ik eens naar kijken.

Ik heb zo’n etherische olie verspreider ding. Vind dat ook wel prettig! Meng je met water en een paar druppels olie en dat ruikt ook wel lekker door het huis heen. Olie is wel duur maar ik gebruik goedkopere haha

2 likes

Bericht aan buren: JE HUIS IS NIET HANDIG INGEDEELD ALS JE ELKE DAG MET MEUBELS MOET SCHUIVEN

30 likes