Wat je even kwijt wilt #19

Dankjewel! Had mijn moeder maar even geappt en die vroeg meteen of ze langs moest komen, maar dat vond ik toch een beetje overdreven want ze kan niks doen haha, wel heel lief van haar.

Het is nog steeds niet weg, ellende dit. Heb maar gevraagd of ik thuis kan werken.

1 like

M’n auto gisteren naar de garage gebracht omdat ie kapot is, heb ik een auto geleend van m’n ouders, strand ik nu langs de weg met autopech. Wat is dit?! :weary:

1 like

Gisteren na heel lang weer lekker liggen marineren in mn self tan. Was even vergeten dat dat zo gaat STINKEN snachts. Achja, heb wel weer een kleurtje.

@Dolfijnhond we zijn er nog!

aah noo wat naar, ik hoop dat je er snel weg kunt!

Gefeliciteerd @Prettyprettyprincess :partying_face:

1 like

Ik ben gister ongesteld geworden en het is echt een stuk heftiger dan normaal. Vooral mijn onderrug doet echt heel veel pijn, om te janken dit.

@Prettyprettyprincess gefeliciteerd!

Ik heb net iemand op straat geld gegeven die erom vroeg, zo tegen mijn principes in, maar er was geen supermarkt in de buurt. De volgende keer ga ik extra eten meenemen als ik hier ben.

Nee Huts is meer een kreet. Zoals hoppakee of tjakka ofzo.

2 likes

Ik weet nog niet wat mn cadeau is zal het je snel vertellen!

Edit : tappas bakjes. Met een perzik print en kiwi print en meloen print ! ( Van de hema waar ik al een tijdje op zat te aasen)

9 likes

Zo, pil 6 vandaag. Heb kut geslapen en ben strontchagrijnig maar niet zo onrustig als ik had verwacht. Moet wel mijn baas mailen vandaag wat ik ga doen qua werk deze week en ik weet het gewoon nog niet. Misschien toch eerst maar een dag thuis werken morgen en eens kijken hoe dat gaat want ik merk dat ik niet te lang naar een scherm kan kijken zonder draaierig te worden. Ik vind het nog kutter om te beslissen of ik volgende week wel mee kan naar het buitenland voor werk want momenteel is een trip naar de supermarkt al een onderneming, laat staan een vlucht en dagenlang congres.

2 likes

Geen idee. Zou kunnen grammaticaal gezien. Maar heb het nog nooit gehoord met waarvoor.

Ik ben waarschijnlijk besmet door de baby waar ik dit weekend heb opgepast :sob: baby’s zijn stom

2 likes

Heeft iemand hier zijn ogen laten laseren?

1 like

Yes, ik!

@Prettyprettyprincess happy birthday!

1 like

Pas hier echt mee op en weet waar je aan begint. Ik heb momenteel mot met de huisbaas en ook zo’n gek contract, en het is echt een strijd geworden wie gelijk heeft. Met name als dingen stuk gaan of reparaties op zijn of haar kosten moeten gebeuren. Ik ben er nu zo zat van dat ik heb besloten te verhuizen omdat hij ook haatmails is gaan sturen en letterlijk zegt dat hij me eruit wil hebben. En dat terwijl het eerst echt een prima man was, je kunt je daarin zo vergissen. Het zou een juridische strijd gaan worden namelijk, en ondanks je in je recht staat als huurder, zuigt het zoveel energie en tijd. Mijn advies, neem een rechtsbijstandsverzekering to be sure!! Maar echt! Kan bij interpolis voor 8 euro pm.

2 likes

Mag ik vragen waar en hoe je ervaring was? Mag ook in pb. Wil zelf ook wel gaan orienteren om dit te laten doen.

Dat is pech

6 likes

Bah, ik heb ook slecht geslapen, werd constant wakker ook. En ik ben zo ontzettend ongemotiveerd vandaag

Ik haat het dat ik sowieso pas om 1 uur kan beginnen met mijn werk, maar ‘misschien ook eerder’. Ik weet gewoon graag van tevoren hoe laat ik kan beginnen :frowning: Sowieso vind ik om 1 uur beginnen heel vervelend.