Wat je even kwijt wilt #19

Ik werd om 4 uur wakker en nu kan ik niet meer slapen. Heb knallende koppijn ook en stress over werk. Zou bijna naar mn werk gaan om t af te maken

Je roept het gewoon op alles. Zo werkt t

1 like

Heb je misschien (onbewust) stress? Ik heb dit ook regelmatig en merk dat het bij mij daar mee heeft te maken. Sterkte in ieder geval, slaapproblemen zijn echt kut :pensive:

Hoe heten die boeken?

Ugh maar een paar uur geslapen, wat een ellende :weary:

M’n vriend is boos omdat ik hem getagd heb in “Betekent huts eigenlijk gewoon vo voor tokkies?”. Ik vond m wel grappig.

11 likes

@Prettyprettyprincess gefeliciteerd!

1 like

Wow veel mensen slecht geslapen. Ik ook helaas.

Ik heb een beginnende keelontsteking en mijn telefoon is weer uitgevallen en gaat niet meer aan. Volgende week is mn laatste week op werk en gister is degene die mij overneemt begonnen, dus ik moet alles aan haar overdragen. Verder verwacht ik vandaag 2 belangrijke telefoontjes en heb ik morgen misschien een sollicitatiegesprek. Wat een klote timing zeg. Ik voel me echt belabberd maar ga nu toch naar m’n werk, hopelijk hou ik het vol.

Welk boek heb je gelezen over die vluchtelingen? Klinkt erg interessant!

Ja huts is een of andere random straattaal term tegenwoordig dat geroepen wordt om enthousiasme te uiten van “wat mooi” oid. Onder studenten binnen verenigingen wordt ‘vo vaak gebruikt als afkorting voor bravo, oftewel “wat mooi.” Het wordt allebei te pas en te onpas gebruikt. Nu gebruikt me vriend opeens huts terwijl die zich ergert als ik ‘vo gebruik :’)

2 likes

Het ruikt echt vies bij ons op de bovenverdieping. Alsof ergens zo’n stinkwants verstopt zit.

@Prettyprettyprincess happy bday!

1 like

Ik ben zo blij, ik ben eindelijk weer eens ongesteld na 2 maand! (niet sarcastisch bedoeld)

6 likes

De topics zijn nu weer open?? Wat een rare 1 april grap

4 likes

Haha ja Drake is de laatste tijd van wat ik hoor telkens verplaatst, en dan werden die verplaatste concerten ook weer verplaatst twee dagen voor het zou plaatsvinden.

Edit: wat een heerlijke muziek waar jij naartoe gaat!

1 like

Gefeliciteerd! :tada::partying_face: @Prettyprettyprincess

1 like

He wat VO? Zeg je dan: wow, wat vo? Of: voooooo zeg! Ik heb dit echt nog nooit gehoord :laughing:

3 likes

Hahah nee je zegt gewoon ‘vo. Heb je nooit dat programma Feuten gekeken? Daar zeggen ze het de hele tijd. ‘’vo voor de leden!’

Tip: spreek dit uit met een hete aardappel in je keel voor maximaal effect

1 like

Ik droomde vannacht dat ik een boete had gekregen van 95 euro omdat ik als voetganger een auto had afgesneden?? Het was ook opeens van mijn bankrekening geschreven en ik had zoveel vragen al in mijn droom: maar hoe snij je als voetganger een auto af? En hoe komen ze aan mijn rekeningnummer? En hoe weten ze dat ik het was als ik niet aangehouden ben on the spot?

Trust no-one

18 likes

Hahah gewoon “vo”. De laatste twee letters van bravo, zo uitgesproken. Vooral als je even iets wilt hypen. Of “daarvoor hulde en bravo”.

Tip: lekker dicht tikken bij dingen die er niet toe doen. Zoals als je 15 moet zeggen omdat je 15 minuten ouder bent dan je tweelingbroer en in een verenigingshuis woont op nummer 15 dan stel je je bij een broertjes en zusjesdiner voor met “dit is m’n broertje die vijftien, daarvoor hulde en bravo, minuten jonger is dan ik” oid.

1 like