Wat je even kwijt wilt #19

Zal ik voor de grap een topic openen? Ik denk dat er dan heel snel een reactie zou zijn.

2 likes

Doe, doe, doe, doe. Hahaha ben echt te ongeduldig

1 like

Hahaha oh ja goeie!

1 like

Enā€¦ vroeg naar bed gaan is weer mislukt.

Mijn geweten @Penny_Lane zegt dat ik dat niet moet doen. Ik wil geen perma ban

2 likes

Hm maar ik vind dat ALS het wel echt zou zijn, de datum wel enorm onhandig is gekozen, iedereen denkt dat het een grap is, dus als er een nieuw topic komt op 2 april en het blijkt toch echt te zijn een perma ban nogal overdreven is. Had dan op zā€™n minst wat meer informatie erover verwacht. Maar ik snap je geweten (@Penny_Lane), maar ik zou nu zelf toch wel willen proberen om te kijken wat er gebeurd. Ga ik het durven? Hahaha

Kan tot 2 werkdagen duren! Dus denk dat het dan morgen komt.

1 like

Als het een grap was dan zouden ze uiterlijk 00.00 wel iets hebben laten weten. Maar het is nog stil

Hahaha ja dat vind ik eigenlijk ook. En het is wel heel vreemd om pardoes een paar topic te sluiten zonder ook maar enige reactie op de commotie.
Haha zal ik het doen?

1 like

Klopt en ik was op het moment van dat het gebeurde wakker en online op het forum en heb nergens een adres zien staan. Dus ik vind dat ook vreemd. Ja ik deel je twijfel want ben niet echt zo rebels, maar ben gewoon te nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren dan haha.

Ik ben dus ook super nieuwsgierig en een rebel.

Het kan niet anders dan een 1 april grap zijn. Mocht het niet zo zijn dan heb ik in ieder geval een leuke tijd gehad op het forum.

4 likes

Hahaha ik heb van je genoten voor zolang je hier mocht zijn :green_heart: (ik associeer jou altijd met de kleur groen door je ā€œavatarā€)

3 likes

Huh, ik ben helemaal in de war met hoe laat het is. Mijn laptop en gsm geven de tijd met een uur verschil aan.

Je leest dit vast niet meer maar ik kreeg ooit de tip een paar slokken drinken nemen met je neus dicht, werkt voor mij iedere keer.

1 like

En anders terug komen als Honddolfijn of Dolfijnvarken.:laughing:

5 likes

Ik heb net een uur gewonnen, haha :joy:. Ik dacht (door mā€™n laptop) dat het al een uur later was en ik vervloekte mezelf al dat het weer zo laat was. Is het toch nog niet zĆ³ laat :sunglasses:.

1 like

De dag die je wist dat zou komen: ik open tinder en hoppa daar is rapper Sjors :sob:

40 likes

Het is dat 1 april al geweest isā€¦ want anders. :joy:

1 like

Schrik net wakker en hoor ook van alles kraken dus nu ben ik bang en lukt slapen niet :weary:. En ik werd wakker en dacht dat ik vrij ben (is niet) en met mega keelpijn. Groetjes

Ik moet even mn frustratie kwijt. Ik word elke nacht om 3/4 uur wakker en dan kan ik niet meer slapen. Hoe laat ik ook naar bed ga savonds.

Normaal gesproken pak ik nn telefoon niet en probeer ik rustig te blijven en verder te slapen, maar ik snap niet hoe dit kan? En HOE stop ik het? Ik functioneer overdag prima maar het is nu al iets van drie maanden zo, en ik wil gewoon lekker slapen;(.