Oh damn dat maakt het idd nog wel kutter. Wat zat er wel ineens in dan? Ben wel nieuwsgierig.
Ik heb een boodschappenpakket gekregen twv €70 van mijn baas. ‘Omdat ik wel iets extra’s verdien’
Blijkbaar is het een alarm met GPS-functie waarmee je 3 contacten kunt alarmeren bij druk op de knop… Ze hebben er nog netjes de doos met gebruiksaanwijzigen en oplader bij gedaan. HOE CREEPY! Die smijt ik morgen meteen de deur uit
Ik denk steeds dat het beutyblogtopic weer open is, maar dan lees ik even goed en blijkt het gewoon het beautytopic te zijn
Alle beetjes helpen!
Iew! Die gebruiken wij op ons werk ook… daar zit vaak ook een meldcentrale aan verbonden en dan krijgt iemand via die centrale een melding op zijn/haar telefoon.
Thanks voor de tip! Ik ben hem gaan volgen, kan ook wel een hoogtepuntje gebruiken elke dag. Zit er ff helemaal doorheen kutdepressie.
Dat is wel weird ja.
Knuffel lieve bertie. Hoop dat t snel beter met je gaat
Die twee Amerikanen naast me hebben het echt al 2 uur over vrouwen en dates en ‘the right one’ haha
When I have spare time I want to play guitar. My favourite band is xxx and SHOKKER it is also her favourite song!!! Me, the guy who doesn’t care for music and this is the only band he likes.
In the end she shouldn’t not only care for the dog, but care for you. Be the right one for you.
So
Hmmm
Ik vind het eigenlijk wel grappig.
Het was me niet eens opgevallen dat die topics gesloten zijn. Ik heb echt nog nooit in die topics gekeken.
Mijn katten hebben de onderkant van de bank open gekrabd en zitten er nu in?? Echt wtf, je hebt 63928373 mandjes en ligplekken en dan gaan ze IN de bank zitten.
Doordat alle topics waar ik mn tijd verspil dicht zijn heb ik vandaag maar een kwartiertje geforumt en met de tijd die ik bespaard heb een heel mooi boek bijna uitgelezen. En dat boek ging over vluchtelingen in Sudan dus ik zat het jankend te kijken, nam ik ff pauze om tv te kijken maar ik keek de klas van Elias en nu jank ik nog harder. Nu maar ff Mn boek uitlezen en dan morgen even een vrolijker boek zoeken. De laatste 5 boeken die ik heb gelezen gingen allemaal over genocide.
Woensdag kan ik voor het eerst meedoen met de quiz en m’n hart maakte een sprongetje toen ik de datum zag en ik bedacht dat ik dan geen plannen heb EN HET DUS EINDELIJK KAN!
haha nee geen drake! Angelo de Augustine, maar die is geloof ik niet megabekend verder
heeft drake ook gecancelled misschien?
Vandaag voor het eerst iemand in real life het woord huts horen zeggen
Ik snap nog steeds niet hoe het werkt
Sinds enkele nachten heb ik elke keer als ik in bed ga liggen opeens de hik? Oke, bedankt lichaam, nu val ik zeker in slaap. Hik.
Normaal kan ik na een lange dag in bed alle topics bijlezen, maar er is een stuk minder te lezen nu er een dag 3 grote topics gesloten zijn haha
Dit neem je terug.
@Lula het is 2 april. Krijgen we uitsluitsel en/of uitleg?
Edit: niet dat ik zelf ooit iets post in die topics, ben eigenlijk vooral heel benieuwd of dit een grap was haha.