Wat je even kwijt wilt #19

Ik woon sinds een jaar in een appartement en ik had mijn deurbel buiten bewust als mijn initialen en achternaam gedaan. Is mijn huisbaas langs geweest omdat goed te zetten (was nog met label sticker en niet daadwerkelijk in het kastje van de bel) en hij heeft er voornaam achternaam van gemaakt.

Maar ik had bewust initialen en achternaam zodat niet direct duidelijk is dat ik hier als vrouw alleen woon. Ik voel me hier verder niet onveilig.

Is het nou zeuren om te vragen of hij dat aan wil passen of kan ik het maar gewoon zo laten?

Haha oh ik ben zwaar in de minderheid. Ik moet er gewoon een beetje om lachen dat mensen zo over de zeik zijn over die topics. Grap geslaagd denk ik dan.

2 likes

Ik zou vragen of je het mag laten aanpassen desnoods gooi je het op privacy dat je het fijner vindt als ze je initialen + achternaam gebruiken omdat dan niet alles zo makkelijk herleiden is.

1 like

Ik zou t gewoon vragen! Met die reden ook. Ik zou dat zelf ook willen.

1 like

Hahaha zei ze dat laatste? :heart_eyes::heart_eyes:

Haha ik vind het ook grappig. Maar vanuit de mods is deze grap wel goed bedacht vind ik, omdat er veel mensen in die topics posten.

Nou moeten we niet doen alsof je die topics echt mist voor één dagje, die influenzas voeren toch geen reet uit.

6 likes

Ik zou het ook vragen. Vind het eigenlijk ook een beetje raar dat hij dat zonder te overleggen aanpast? Snap niet zo goed waarom hij vindt dat jouw voornaam daar moet staan.

1 like

@anon42392789 @Banananana @Grey

Heb het gevraagd en kreeg terug dat hij het ging aanpassen! Geen commentaar of vragen verder.

Zoals zo vaak had ik het in mn hoofd alweer 284730x groter gemaakt dan het was.

11 likes

Omg is het Drake?

Ik voelde me vandaag echt beter dan afgelopen dagen. Ik ben er nog niet, maar het feit dat mijn hoofd wat rustiger is is echt heel fijn! En ik keek net even in mijn werkmail en zag een super lieve mail van mijn leidinggevende met hoe het gaat en ik goed voor mezelf moet zorgen.
Nu hoop ik heel erg dat het morgen weer een beetje beter gaat en ik snel weer kan werken.

29 likes

Ik zal zo mijn twee mandarijntjes eten met jou in gedachte.

4 likes

Er zit een schattige Aziatische jongen alleen in de bar en ik wil naar hem toe lopen zodat we samen over Korea kunnen praten(hopelijk is hij Koreaans)

Maar ik durf niet!!!

Neer hij staat op!!! En gaat naar buiten!!! We hadden nog wel oogcontact:(

1 like

Fijn!

1 like

Oh jezus dat is wel echt super kut zeg.

RENNEEEN ! ERACHTER AAN. (Ik wou hier iets Koreaans typen maar ik ken dus geen een woord koreaans…)

3 likes

Gam-sam-ni-da!!!

Ga hier gewoon wachten tot hij terug komt :eyes:

Op mijn kamer slaapt wel een echte Koreaan(hij draagt een slaap masker met Zzzzz erop en ging zijn nagels knippen met zijn voet uit het raam(erg gemanierd!!!) dus kan niet anders) maar die lijkt te verlegen om tegen te praten

1 like

Ik heb echt in een paar jaar tijd ineens een oude kop gekregen zeg. Van: is je vader of moeder nog thuis naar mevrouw en u en ik snap het helemaal. Heb ook een paar plukjes grijze haren. Gelukkig kan ik erom lachen. :smile:

2 likes

Ahhw misschien kun je tegen hem aan botsen en sorry in het Koreaans zeggen.

@MevrWillem Je tip heeft wel geholpen. Helaas is het niet helemaal weg omdat ik het al had verpest maar het is wel minder en 's avonds kun je er helemaal niks meer van zien. Nogmaals bedankt. :slight_smile:

1 like

Ja echt mega kak. Er zaten persoonlijke foto’s bij, en het is gewoon creepy dat iemand die gewoon heeft gepakt?? Laat die tenminste in de doos en neem de rest dan maar… :flushed::angry::disappointed: