Wat je even kwijt wilt #19

Ugh ik ben na het avondeten ineens zo ziek geworden. Lig met krampen en misselijkheid in bed en heb al drie keer overgegeven. Snap er niks van want ik heb hetzelfde gegeten als gisteren. Voel me zoooo beroerd aiaiai

Ik wil iemand die voor me zorgt nu :slightly_frowning_face:

1 like

Er is een nieuwe man op mā€™n werk. Een andere collega vertelde dat hij nogal op de versiertour was.
En nu heeft hij me een mailtje gestuurd over iets met als einde ā€œik neem binnenkort contact met je op om een keer te zittenā€¦ā€
En nu kan ik die zin niet meer op een normale manier lezen.

4 likes

Ik heb echt een error omdat het nog maar net donker is. Het voelt veel vroeger.

3 likes

Moet van mezelf morgen ochtend naar het spreekuur voor een schaamlip issue. Maar vroeg opstaan om tussen de bejaarden te wachten, tot een oude man tijd heeft om naar mijn schaamlip te kijken, klinkt niet als een goed begin van de dag. Hopelijk kan ik mezelf uit bed slepen.

10 likes

Leuk is het niet maar je bent vast blij als je het gedaan hebt!

1 like

Is het nou een 1 april grap dat al die topics gesloten zijn of wat?! kunnen ze niet opnieuw geopend worden en degene die het adres postte geblokkeerd ofzo? zo is het een beetje verpest voor iedereen, mocht het waar zijn.

6 likes

Beterschap! Is er misschien even iemand die je kunt bellen?
Verder lekker blijven liggen en uitzieken. En wanneer je merkt dat de misselijkheid afneemt wat water drinken tegen uitdrogen.

1 like

Jaaa ik ben ook het meest benieuwd naar die! Vind het zo leuk als dat soort planten goed gaan hangen
En die app zal ik wel nodig hebben, ik geef mā€™n planten vooral snel te veel water dus dit is ideaal

Vind je het een leuke 1 aprilgrap dat er drie topics dicht zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Geen idee, maar opnieuw openen is niet de bedoeling. Staat waarschijnlijk daarom al preventief in die post van Lula :stuck_out_tongue:

ja dat heb ik gelezen idd, maar is toch flauw? blokkeer degene gewoon een tijd die het heeft gepost, ipv al die topics te sluiten voor de rest. :roll_eyes:

2 likes

Mijn vriend is zoā€™n poepie. Ik kom thuis na werk en hij heeft een was gedraaid en gekookt :heart_eyes: het is mijn huis dus verwacht 0 dus altijd lief als ie dat dan toch doet.

10 likes

Ik ga er toch echt wel vanuit dat het een 1 aprilgrap is.

2 likes

Ik vind het vooral saai

En wachten op lula

afbeelding

37 likes

Mededeling: beutyblogtopic, andere youtubers-topic en mommybloggerstopic gesloten

Beste leden,

Helaas hebben wij als moderatorteam opnieuw moeten vaststellen, dat de grenzen van het fatsoen zijn overschreden en er informatie over woonadressen is gedeeld in een van deze topics.

We hebben ons altijd maximaal ingezet om deze topics hier zo snel mogelijk van te zuiveren en zijn blij dat dat tot nu toe goed is gelukt, maar het gevaar is simpelweg te groot dat we er eens een keer niet op tijd bij kunnen zijn.
Tot onze spijt zien we ons daarom gedwongen tot een drastische maatregel: het beutyblogtopic, youtuberstopic en mommybloggerstopic zijn bij dezen gesloten.

Wees gewaarschuwd: zoals in de huisregels ook vermeld, is het niet toegestaan eenzelfde topic te openen wanneer het is gesloten door de forumbeheerders. Dat is in deze situatie ook nadrukkelijk het geval; zulke initiatieven kunnen dan ook gevolgen hebben.

1 like

:rofl:

Ik ben kwaad en ook verdrietig het pakketje dat een vriendin mij naar gestuurd het niet overleefd heeft. Het pakketje is beschadigd (en heel laat) aan mij ā€œbezorgdā€ en de cadeautjes zijn gestolenā€¦ maar wel super creepy vervangen door een random item. Wtf.

PostNL en Bpost krijgen van mij even heel veel haat :rage: :cry:

4 likes

Wat zou een leukere FF 1 april zijn geweest?

• Ieder zijn avatar verandert automatisch voor een dag in een van de Foefjes of Thierry
  • Elke persoonlijke titel wordt aangepast naar ā€˜Professionol Veenmolā€™

0 stemmers

1 like

Ja, ik vind het ook flauw. Snap volledig dat adressen niet gedeeld mogen worden, daar niet van trouwens. Ik hoop dat het een 1 april grap is, maar het is wel een saai forumdagje zo.

4 likes

Faber He-yo :grin: