Wat je even kwijt wilt #19

Ik weet niet waar ik dit nou moet zeggen nu het youtube topic dicht is, maar wát is de nieuwe vlog van daddyhox LEUK!! Zo’n heerlijk gezin.

1 like

helemaal niks.

2 likes

Dat als ze zou mogen kiezen tussen dr 2 katten ze toch voor Siem koos

1 like

Wat dacht je van het opbiechttopic?

Nee grapje, ik ben nu het filmpje aan het kijken en hoewel ik niet zo heel erg fan van hen ben is dit wel een heel lieve video.

8 likes

Same

1 like

Lol. Ik ben ook weer veel te gretig opzoek naar drama.
afbeelding

24 likes

Ik vind die 1 april grap van de Foefs ook echt weer superslecht.

7 likes

Ja als ze iemand die een beetje mooi kan schrijven / tekenen het op een iets minder rare plek hadden laten schrijven waren er echt nog wel mensen ingetrapt.

2 likes

Blijkbaar staat mn verjaardags cadeau al een paar dagen in huis. Had al zon vermoede maar geen tijd gehad om te zoeken. Ik gok een zebra vaas of perzik kopjes.

nee serieus… pff oke dat vind ik echt gek ofzo. als jij toch uitlegt dat het jou veel doet kan daar toch op zijn minst begrip voor komen… :unamused:

1 like

Ik heb vandaag een goede dag. Ben overtuigd dat ik moet gaan verhuizen en dat dat me goed zal doen, enige “probleem” is dat ik meteen morgen zou willen verhuizen :joy:

1 like

Wat heerlijk dat uurtje extra licht. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heeft er al een van de influenzasss gereageerd op het sluiten van de 3 topics? “Oh dat werd tijd, die valse wijven op het forum…” blablalaaaa

Denk dat zij hier allemaal nog lezen en er ook profijt van hebben dat ze worden besproken in de topics.
Topics zijn vast morgen weer lekker open, hoeven we dit topic niet meer te vervuilen :innocent:

4 likes

Ik ben volgens mij al een tijdje helemaal verliefd. Maar dit is niet echt wat voor mij, ik weet ook niet eens hoe ik er mee om moet gaan. Toen hij naar z’n auto liep hebben we minuten lang gepraat over hoe afscheid te nemen. Ik hou niet van intieme dingen in public. Dus hij zei, een snelle knuffel. En dat deden we dus maar. Ik snap niet waar we ons voor schamen eigenlijk. Maar ik vind het helemaal niet leuk :face_with_raised_eyebrow:.

Ik heb een bestelling gedaan twv 140 euro, aan planten. En die zijn al sinds vrijdag onderweg en ze zouden 't eigenlijk pas aanstaande donderdag weer bij mij proberen dus ik was een beetje ongerust over hun staat en 't gebrek aan licht
Maar door m’n eigen onoplettendheid zijn ze vandaag alsnog bij de buren bezorgd!! Ik kan ze daar alleen pas ophalen na 22.00 en ik zit nu al te vechten tegen de slaap haha maar ik ga het halen, ben zo benieuwd naar m’n baby’s😍

16 likes

Oeh leuk! Wil je foto’s plaatsen in het plantentopic als je ze hebt? Ik ben heel benieuwd!

2 likes

@HvO @Violoncello
Ik heb deze besteld https://www.plantsome.nl/products/plantpakket-marty-swing-trio?variant=8495137783869 met bijpassende potten en deze met een hangpotje erbij https://www.plantsome.nl/products/peperomia-pepperspot-1
Ja als ik alles een plekje heb gegeven zal ik eens foto’s maken! Ik krijg er dus 5 bij en heb er nu zo’n 8 staan dus 't valt nog mee maar dit is 't begin van velen :heart_eyes:

4 likes

Hahahaha Marty de Palm & het Swing Trio.

En ja, ik merk zelf ook dat planten best een beetje verslavend zijn!

1 like

never forget het kaasmasker <3

2 likes

Ik heb vrijdag examen van een vak waar ik ook opdrachten voor moet indienen. En ik heb echt helemaal geen idee wat ik aan het doen ben. Het is de hele tijd “stap 1: doe dit; stap 2: doe dat” en dat volg ik, maar het werkt een groot deel van de tijd dus helemaal niet zoals het zou moeten en ik snap niet waarom, want er staat helemaal geen uitleg bij wáárom we die stappen doen zoals we ze moeten doen. Ik begrijp er echt helemaal niets van. We hebben ook helemaal geen cursus, enkel deze opdrachten. En het examen is dan in de lijn van deze opdrachten (waar we ook geen feedback van krijgen vóór het examen). De paar vragen die op het discussieforum zijn gesteld (weken geleden), zijn nooit beantwoord, dus daar heb ik ook geen hoop voor.

Ik hoop zó hard dat ik vrijdag een voldoende haal. Ik heb nog nooit een vak zo weinig gesnapt als nu. Ik heb al wel onvoldoendes gehad, maar dan is het m’n eigen schuld, omdat ik bijvoorbeeld duidelijk niet genoeg gestudeerd had. In dit geval heb ik echt geen flauw idee wat ik zou kunnen doen als ik er niet door ben :disappointed:.