Jaaaa ze zijn echt heel schattig
Ik zei vandaag ook dat ik iets te lang vond durenā¦ beginnen ze ineens met: ā het duurt te lang, we staan hier al een tijdje en we moeten door dus voor de laatste keer het spijt maar het duurt te lang ā te zingen
Hahaha ok ik vind deze gast echt grappig en moet de hele video aan Gregor van Mas denken
Kunnen die drie topics niet gewoon weer open?
Ik vind het wel mooi geweest eigenlijk met die grap.
Ik ga zo zwemmen met vriendinnen en ben echt nog niet bikini ready maar ik moet dus wel voel me dus vrij ongemakkelijk en heb ook nog eens een nieuwe bikini aan. Maar het zwembad waar we naartoe gaan is wel super tof dus heb er ook wel gewoon zin in
Eens. Ik ben al aan het afkicken van Facebook en nu moet ik ook nog van een deel forum afkicken. Wat moet ik toch met al die tijd die ik nu over heb
OMGGG
Ik lees net op twitter dat Mascha ons nieuwe forum heeft gevondenā¦ ze dreigt met een rechtszaak. Zal dat de reden zijn dat die 3 topics zijm gesloten?? Wtff
Link?
Omg ik voel me een matchmaker hahahah, superleuk!
Grapjas.
HAHA
Moest eerst lachen maar ging daarna voor de zekerheid toch ff kijken
Gewoon 3 topics dicht??
Nou haha, āt is meer beetje ongemakkelijk want ze moeten haast bukken om onder de vlaggen door te lopen
Vooral die laatste tweet was gewoon onnodig en gemeen.
Kak heeft iemand screenshots? Zie geen tweets meer
Als je echt manis was zou je die tweets gewoon terug halen, dokter Siem en Manis kunnen toch alles?
Haha sike je hebt gelijk. Ik neem jullie allemaal in de maling
Wauw nee wat triest. Dan heb je het echt niet begrepenā¦
Ik moet trouwens ineens aan die gare grap van Vet Gezellig een paar jaar geleden denken. Dat ze deden alsof ze geen echte relatie hadden en toen daarna heel moraliserend van zo zie je maar, niet alles op internet is echt en jullie zijn er allemaal ingetrapt.
Terwijl we op het forum al weken aan het roepen waren dat al dat gekke gedrag in de vlogs waarschijnlijk Ć©Ć©n grote aanloop naar 1 april was.
Jill jill jill toch. Ik irriteer me kapot aan mensen die āuit de kast komenā op 1 april. Vooral omdat het de dag erna regent van de āhihi grapje toch nietā - āoh haha ik dacht al!!!1!ā āVet goeie grap haHa lig in een deukā
Maar jongens, wat postte mas nou op twitter? Ben echt heel benieuwd. Cliffhanger dit hoor.