Wat je even kwijt wilt #19

Nou ik ben gewoon boos hoor, denk er van wat je wilt denken. Ik zit maanden, jaren met haar mee te leven en te hopen op goed bericht en dan komt zij met zoiets aan. Is niet grappig. Voor haar misschien, voor mij niet.

12 likes

Heb je dat ook tegen haar gezegd? Hoe het voor jou is? Misschien is ze zich van geen kwaad bewust en ziet zij het echt als een grapje (lijkt me sterk maar toch)

Haha had je dit maar gedaan bij mij. Ik wil weten hoe ik zou reageren.

Gefeliciteerd @Blush !!

1 like

Vandaag met mijn kleutertjes natuurlijk ook een 1 april grap uitgehaald. Zelf ben ik er niet zo van maar in het onderwijs kan je er echt niet onderuit.

We hebben een potlodenplant gezaaid door potloden te slijpen boven een emmer met aarde. Ook water eroverheen gegooid, de real deal. Ze gingen er helemaal in mee. Zo mooi die serieuze bekkies bij het slijpen van de potloden :heart_eyes:

& morgen staan er nieuwe potloden in de pot :joy:

105 likes

Heb ik gedaan. Ik kreeg ‘oke’.

Aaaaaaaaah, LIEV

Uhh… ADORABLE. :heart_eyes:

Ik ben het met je eens hoor. Haar lijf, haar levuh, haar 1 april. De grap is ten koste van haarzelf.

@Penny_Lane die vergelijking vind ik niet helemaal opgaan want ook in die grap start het traject gewoon. Alleen later. Dus hoe slecht is het nieuws dan?

6 likes

Net als @Adje tegen mij zei ga ik nu tegen jou zeggen let’s agree to disagree, want ik vind inderdaad wel dat jij die grap zou mogen maken als jij daar behoefte aan zou hebben. Ik ben sowieso degene in het verhaal zonder die specifieke heftige issues, dus ik heb er niks over te zeggen hoe jij/een ander ermee omgaat.

Ik ben van slag nu beautyblogtopic is gesloten. Wat moet ik met mijn tijd :sweat_smile:

4 likes

Jill post weeer die bijna zoen foto met pleun, komt nu als 1 aprilgrap “uit de kast”. Vind het niet echt kunnen eigenlijk? Sowieso kinderachtig om grapjes te maken met homoseksualiteit + dit soort foto’s met 2 mooie meiden en bijna zoenen worden nooit écht ingezet om awareness rondom lesbisch zijn te creëren (looking at you ANNA)

Verplaats mijn post maar naar het youtuberstopic als ie weer open is

50 likes

Ugh misplaatst

1 like

Haha love hoe ironisch deze opmerking is op mijn youtuberspost in wjekw en hoe misplaatst haar grap is

31 likes

Dit.
Ik was diegene die een opmerking maakte. Maar ik maakte geen vergelijking. Het punt was inderdaad dat je niet eerst slecht gezondheids nieuws gaat appen naar mensen die met je meeleven om het vervolgens als grapje af te doen.

Ik denk wel dat de gevoelens rondom IVF heel erg uiteenlopen. Zo heb je Angel die op instagram de meest luchtige posts plaatst over het traject, maar ook meiden die het ervaren als een echt langslopend ziektebeeld met alle lichamelijke en psysische ongemakken van dien. Voor de meeste vrouwen met een kinderwens is 5 jaar in de wacht gezet worden wel écht heel erg slecht nieuws en niet goed nieuws om “ooit” te mogen deelnemen.

Enfin mijn punt blijft dat het allemaal heel erg persoonlijk is.

3 likes

Heel interessant dit! Bij mijn vorige baan had ik veel te maken met provinciale politiek en er wordt inderdaad zo vaak iets bedacht onder het mom van ‘kijk eens wat leuk’ maar iedereen wist van tevoren al dat het niet zou werken.

Ik ga het nog even afkijken maar herken er wel veel in. Soms zou ik ook liever een meer praktische baan hebben.

1 like

Letterlijk EN figuurlijk :sunglasses:

1 like

Ik snap ook echt niet dat iedereen het zo grappig vindt?? Al die reacties :face_vomiting:

3 likes

Door de zon groeit je haar ook sneller. Dus veel naar buiten! Ik zou je moeder trouwens een kappers pop geven met moederdag.

3 likes

Ohzo! Denk dat ze er misschien dingen in willen zetten om zich in te dekken (dat je bijv niet zomaar iemand anders bij je laat wonen) maar ze redelijkerwijs wel soepeler omgaan met die regels (dat je vriend natuurlijk wel kan blijven slapen).