Wat je even kwijt wilt #19

Naah wat stom zeg! Het is toch alleen maar goed dat je je grenzen aangeeft en weg gaat wanneer je zelf wilt ipv met tegenzin ergens heen te gaan/langer blijven.

Misschien bedoelen ze dat de sfeer is verpest, omdat de grootste gangmaker van het feestje niet (meer) aanwezig is :speak_no_evil:

2 likes

Ben je al bezig?

1 like

Tussen de 23 en 27. Ik ben de oudste van 28. Ik vind het ook maar kinderachtig. Nog 1,5 uur en dan lekker thuis. :tada::tada::tada::tada::tada::tada:

2 likes

Waarom heb ik nou toch altijd een andere stemming dan ik nodig heb?
Vanavond plannen -> zin om een boek te lezen
Thuis op de bank -> zin om naar buiten te gaan

9 likes

Succes! Ik weet zeker dat je veel kans maakt :sunflower:

1 like

Ik zou maar oppassen. Ik dronk Ă©Ă©n kopje en kon meteen alleen nog maar met mijn benen wijd in het OV zitten. Toen ik een keer douchegel For Men gebruikte had ik meteen baardgroei. Altijd goed de etiketten lezen!

45 likes

Hmm, ik weet het niet. Ik heb onderstaande een tijdje gedronken en ben twee cupmaten gegroeid.

WOMENS_TEA_300dpi_NL-FR-Dutch_P05-267x400

32 likes

Mijn beste vriendin is al een tijdje bezig met het regelen van IVF omdat ze niet zonder hulp zwanger kan worden, en ik leef vet erg mee want ik gun het ze zo. Vanmorgen appte ze me dat ze pas in 2024 mogen beginnen dus ik was super verdrietig en boos maar het bleek een ‘grapje’ te zijn want 1 april.

Ze begrijpt niet dat ik kwaad ben. Dat maakt me nog kwader.

11 likes

Wat een kut grap.

4 likes

Jezus wat kinderachtig ook

2 likes

Zij zelf zou toch zeker de gevoeligheid van dit onderwerp moeten kunnen inschatten? Anyway, ‘grappen’ over dit soort onderwerpen vind ik sowieso niets bijdragen eigenlijk. Zoiets als het voorbeeld van @Penny_Lane heb ik helaas ook al voorbij zien komen, ik snap het echt niet.

1 like

Ik vind alles rond 1 april grappen kut, maar zeker over zulke gevoelige onderwerpen maak je toch geen grappen

3 likes

Ik vind dat je hier nog best goed op reageert eigenlijk haha, ik zou in alle staten zijn. Maar ik ben dan ook erg gehecht aan mijn lange haar haha. Ben je ondertussen al naar de kapper geweest?

Verdorie, ik laat mijn telefoon best vaak vallen en nu zit ik net te forummen en zie ik omdat het een witte pagina betreft dat de kleuren dus zijn aangetast op de plek waar mijn beeldscherm een barstje heeft. Dadelijk is weer het hele scherm/touchscreen systeem aangetast en onleesbaar. Was ook zo bij mijn vorige telefoon. Dat beeld liep soort van langzaam vol met vloeistof waardoor ik allerlei foto’s en Spotify etc niet meer kon bekijken/veilig stellen. Baal echt als dit ook het vooruitzicht is van deze telefoon. Ging toen heel snel, dus zal nu hele tijd mijn telefoon in de gaten moeten houden ofzo?

Toen je dat had gepost toen voelde ik me eindelijk niet de enige, omdat ik dat gevoel ook altijd had hahaha. Die avond had ik toevallig een date en toen heb ik dat met hem besproken en hij had dat OOK! Daar is onze liefde begonnen denk ik want we hebben nu een relatie hahaha

4 likes

Wat vinden jullie van het fenomeen ‘bullshitbanen’?

Idd, en vooral niet als je zelf in die situatie zit.

Hor lang kan ik een bakje met klaargemaakt pasta en rode saus bewaren ?

In ieder geval niet 5 dagen buiten de koelkast bewaren

5 likes

Op instagram zie ik steeds een reclame voorbijkomen van SmileBright store, zo een tandenbleekset. Heeft iemand ervaring hiermee?

Ik wilde het dus bestellen om het te proberen, maar de site ziet er zo onbetrouwbaar uit met spelfouten enz.