Ik heb ook echt geen idee wat “de serie” is :P.
Zo flauw dit. Ik had tickets voor een optreden in februari waar ik best wel naar uitkeek. Dat werd toen uitgesteld naar een latere datum in September, omdat de artiest stemproblemen had. Da’s al een teleurstelling, en ik plan niet graag zoiets maanden op voorhand, maar ok, begrijpelijk. Krijg ik nu het bericht dat het ook in September niet door gaat. Maar zijn shows in de US lijken wel gewoon door te gaan deze maand?? En September is nog zo ver weg ook??
Ja, is idd een set van 2 stuks, van elk 140cm breed en je kunt dan kiezen voor 175 of 245cm lang. Ze schijnen bij mij helemaal niet door, alleen aan de zijkanten en boven- en onderkant komt er wel wat licht langs, want ze hangen natuurlijk aan een roede, dus ze zitten bij mij niet helemaal tegen de muur. Maar ik vind ze echt heel chill, had hiervoor hele dunne witte gordijnen, meer tegen de inkijk, en met deze slaap ik zoveel beter. IKEA heeft trouwens ook verduisterende (Majgull), die zagen er ook wel goed uit, alleen veel minder kleur keuzes en ik ben lui dus voor bezorgen gegaan
Aaah the bridge is een serie en zij gaat nu over die brug. Van de serie dus
Ik heb net een huurcontract getekend waarvan een rechten student uit zijn broek scheurt denk ik. Allemaal verschillende lettertypes en best wel heftige dingen die ze verbieden en echt hele onredelijke dingen en voor alles zijn zelf bedachte sancties??
Is het wel helemaal koosjer?
Ik vind de reacties nogal beperkt eigenlijk hahah, meer van: ja leuk, we wachten wel tot het grapje voorbij is.
Maar voelde het dan wel goed om te tekenen?
Dit is voor het eerst sinds ik hem heb
Zou het echt even laten checken bij een rechtswinkel, dit klinkt niet zo zuiver.
Kennen jullie dat? Dat je ziet dat een jong iemand is omgekomen bij een ongeluk en dat je dan wil weten wie het is? Ik vind het een heel hinderlijk trekje van mezelf (en nogal ongepast, maar goed)
Nee eigenlijk niet
Ja sommige dingen die erin staan zullen niet van toepassing zijn maar andere dingen zijn best wel heftig
Mijn vriend spotte tijdens het fietsen dit weekend een insect en maakt rechtsomkeert om dat beest te fotograferen. Hij was helemaal geïntrigeerd. Zoekt ie dat beest op via google en jawel, is het een veenmol! Hij helemaal enthousiast vertellen hoe zeldzaam die is en ik kon alleen maar denken aan dit forum met zijn Thierry veenmol
Zoals? Ik heb ook particulier gehuuurd en daar stonden ook wel dingen in die normaal niet in een contract van huurvereniging ofzo zouden staan. Is wel via een makelaar gegaan. Maar geloof dat een eigenaar wel zelf dingen mag verzinnen zeg maar.
Dit was ik en iedereen maakte er toen een dikke grap van maar ik voel me er echt onzeker over
Wij hebben grofvuil gebeld voor oude meubels (die uit elkaar zijn). Nu mogen de planken maar 1.5 meter zijn. Dus vanavond naar de gamma rennen, als een malle zagen en dan aan de weg zetten.
Ik heb woensdag een sollicitatie, maar ik vind het zo vervelend. Ik ben echt niet goed in sollicitatiegesprekken. Ik klap dan gewoon helemaal dicht, dus eigenlijk is het al kansloos.
Niet snitchen, wel bemoeien, want je kan erop reageren neem ik aan?
Waarom vinden mensen blowen en drinken wel ok, maar als iemand een pilletje doet is het echt paniek en vinden mensen het héél erg.