Alle energie lijkt uit me gezogen de afgelopen twee weken. Echt wat is dit?
1 april grapje? Of zijn er echt gegevens gepost?
Ja, haha, ik zag het, maar ik werd alweer GETRIGGERED door het eerste gedeelte. Maar inderdaad, goed verhaal captain obvious (die vrouw dus).
Topics. En 1 april grap
Nee, de treinen staken, nu gaan we niet meer
Wie was dat ook alweer die op het EGF postte dat ze vermoedde dat ze eigenlijk via een soort programma voor mensen met beperkingen haar baan had gekregen en iedereen deed alsof dat niet zo was? Want ik liet mijn promotor mijn handgeschreven aantekeningen voor een hoofdstuk zien en hij werd vet zenuwachtig zo van, doe je dit niet digitaal? Is dit je enige kopie? En toen heeft hij me naar het scan-apparaat gemarcheerd om me mijn aantekeningen te laten inscannen omdat hij er vanuit gaat dat ik ze anders binnen een week kwijt ben. Wat denken mijn collega’s precies van me??
Ik was dat toen niet maar ik denk dit wel vaker! “Wat nou als…” Dat ik denk dat ik iets belangrijks aan het doen ben maar dat ik eigenlijk gewoon tekeningen zit te maken ofzo. En dat iedereen op mijn werk meespeelt en dat t geen collega’s maar begeleiders zijn.
Ik heb het gevoel dat er op veel plaatsen (winkels, ov, etc.) steeds meer fel wit licht wordt gebruikt in plaats van warm (geel) licht. Ik ben prikkelgevoelig, dus ik vind dat echt super vervelend.
Weet niet zeker of ze ook naar NL verzenden, maar ik heb deze, en vind ze heel fijn: https://www.amazon.de/gp/product/B019JN9IXS/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o09_s00?ie=UTF8&th=1
Jongons, ik kom zo me werkdag niet door. Mag het Beautyblogtopic weer terug?
ik wil hem ook terug
hoe lang gaat dit nog duren
Dit dacht ik van de week ook. Vooral in winkels valt het mij op. Van dat vervelende witte licht waar niemand blij van wordt. Ik vind het ook zo irritant!
Ik vind het echt een heeele flauwe grap, vooral omdat er een belerend ondertoontje te bespeuren is “haha nou echt aan de regels houden he”
Plinten eindelijk weer opnieuw gelegd🙌🏻
Haha, ik had dit heel erg toen ik in de jeugdzorg werkte. Waren toen zoveel jongeren met psychische problemen waar ik intensief mee samen werkte en dacht soms echt trekjes bij mijzelf te zien van hun problematiek.
Ik ben in Cronometer aan het bijhouden wat ik eet en ik vind het echt veel te leuk. Ik ontdek allemaal dingen, bijvoorbeeld dat er vitamine B3 in koffie zit en dat komkommers echt nog teleurstellendere voedingswaarden hebben dan ik al vermoedde.
Wat is dit. Dit klinkt alsof je dood gaat?
Waarom ging mijn wekker om 12 uur af? Ik schrok me rot! Is dit een grap van Garmin? Nog meer mensen met een Garmin horloge waarbij de wekker afging?
Je hebt de serie vast niet gezien
Thanks! Ziet er erg goed uit. Ze verduisteren ook goed? En mijn Duits is niet zo geweldig, maar klopt het dat je ze in een set van 2 stuks koopt?