Reisverzekering bellen? Krijg je dan niet een noodbudget om wat spulletjes te halen?
Ja ik ben dus vergeten om die op werelddekking te zetten dat ging niet via de app en toen dacht ik doe ik later en nu dus vergeten…
Ik ga wel even in mn polis kijken of het überhaupt zin heeft/had/nog kan
Inmiddels heeft Lady Gaga een Oscar gewonnen, sorry jongens.
Is je stash onderhand niet op?
Nope
Lady Gaga is niet bestie actress geworden maar alleen beste liedje dus ik ben niet boos, ga zo maar eens slapen
Heb je geen Net5? Daar word het live uitgezonden. Ik heb letterlijk de eerste paar uur gemist (janken vanavond maar terug kijken) . Ben tijdens E redcarpet show laatste min in slaapgevallen ugh…
Heeft de cast van Black Panther al iets gewonnen?
Kutzooi sinds wanneer eindigt het om 05:18 al? Voorheen altijd 06:00 of 06:30 nu heb ik de laatste 8 min maar kunnen zien .
Yes het is afgelopen, heb idd Net5 gekeken maar de rode loper kon alleen via internet. Black Panther heeft kostuums en setdesign gewonnen! Terecht want het was ook echt mooi, maar niks qua beste film verder.
Al met al ben ik tevreden (al heb ik dus nul films gezien en dus geen recht op deze mening) tevreden!
Ja balen echt! Gelukkig dat ze wel aantal Oscars gewonnen hebben (Wakanda Forever ) .
Zolang je maar genoten hebt toch?
Blegh ik haat mezelf echt even. Vannacht wederom geen oog dicht gedaan, dus heb me net afgemeld op stage om thuis aan mn onderzoek te werken. Anders had ik daar de hele dag achter mn laptop gezeten en niet voor de klas gestaan. Maar ik voel me daar dan zo schuldig en rot over. Waarom kan ik niet gewoon normaal slapen😔
Ga vandaag weer werken nadat ik 1,5 week ziek pas en plus wat commotie heb gehad op werk… geen zin om te gaan
Ik lees heel veel commentaar op Green Book. En hoe het gefilmd is niet geheel overeenkomt met hoe het toen echt eraan toeging.
Maar ben wel blij voor Mahershala Ali dat hij een tweede Oscar heeft gewonnen.
Gdvrdmm mijn PayPal rekening is vannacht gehackt en die klantenservice gaat pas om 8u open.
Ja zo koud net terwijl het 17 graden schijnt te worden?? Smelt ik vanmiddag weer met mn winterjas en sjaal
Een kater op maandag ochtend hebben is kut
Ik heb vandaag een presentatie en een aantal dingen die ik moet regelen en ben echt een beetje zenuwachtig
Ik heb zoooooo slecht geslapen, mag ik Mn bed weer in?!
Ja hoor weer knalrode ogen vandaag.
Win van de dag: mijn telefoon viel naast de wc-pot toen ik mijn broek omlaag trok
(Mijn 2 vorige telefoons zijn zo overleden, waarom stop ze altijd in mn achterzak )
Echt geen zin vandaag. Ben ook nog zo moe