@Lentex @GroenTakje @Pippi Alles gaat voor nu weer goed (gelukkig maar). M’n oma is vannacht weer eens gevallen en helemaal door de war geraakt. Kennelijk heeft ze niks, dus ja… volgende week zal ze wel weer de oude zijn.
Net m’n hondje naar z’n tijdelijk logeeradres gebracht
Hoop dat m’n broertje snel een appartement heeft zodat hij daar kan gaan “wonen”.
Ik wil niet slapen want dan is het maandag en ik heb geen zin in een nieuwe week
Ik probeer al sinds een uur te slapen want ik had juist zin om deze week vol energie te starten. Maar ik heb nu de moed opgegeven dat vroeg slapen gaat lukken
Heb zo’n heerlijk (verjaardags)weekend gehad en nog belangrijker: dit weekend heeft mij en mijn vriend echt goed gedaan
Mijn gordijn hangt niet goed en ik zit al 5 min te twijfelen om hem goed te hangen. Aan de ene kant wil ik écht m’n bed niet uit, aan de andere kant wil de control freak in mij dat het perfect moet hangen. Word zo moe van mezelf soms
Doe gewoon, dan kan je lekker slapen
Net m’n haar gewassen met deze shampoo van Lush (kreeg zo’n testertje mee):
Maar die geur?? Deed me echt denken aan één of andere sterke drank die me ooit heeft laten overgeven haha.
Ik heb echt zo’n enorme opgeblazen buik het is echt zo bizar zou bijna spontaan een zwangerschapstest doen
Ik kan de warmte hier slecht handelen, is gewoon 23 graden op dit moment dus ik heb een ventilator besteld. Ook voor mijn illegale huisgenootje komt dat wel goed uit
Mijn vriend heeft mij vandaag dure chocola gegeven van zo’n speciale chocolade winkel. Elke dag mocht ik er 1 en de laatste is dan precies op de dag dat ik mijn scriptie moet inleveren. Heb ze zojuist allemaal in mijn mond geschoven. Was lekker.
Niet al te warm weer maar wel zon en een blauwe lucht is echt mijn lievelingsweer, ik word daar automatisch vrolijk van, vandaag dus ook.
Maar ik ga echt huilen als we net zo’n zomer krijgen als vorig jaar, wat een narigheid was dat
De afgelopen twee uur gespendeerd aan het lezen over gruwelijke moordzaken. Nu kan ik dus niet lekker rustig gaan slapen. Waarom doe ik dit?
Yaaay! Zo blij dat het werkt! Voor maximaal effect zou ik elke paar uur even aanstippen (dat blijft toch het effectiefst) hopelijk ben je er snel vanaf!
In het hotel laatst hadden ze een honey-lemon handzeep. Maar de geur deed me zo intens denken aan rode wodka met energydrink. Ik snap ook niet hoe. Maar ik werd er iedere keer kotsmisselijk van.
Heb ik ook altijd…
Welke persoon, die juist deze week had besloten godverdomme eens normaal te doen en volwsssen te leven, zit nu met 2 flessen wijn, een zak chips, een reep milka oreo en een zak chocoade chip koekjes op de bank naar een pixelige livestream van de Oscars te kijken, terwijl ze geen van de genomineerde films überhaupt heeft gezien
- Het was Leeuwenhart (met een fles wijn in de eetkamer)
- En nog erger dit bericht is in 3e persoon geschreven
- Zolang Lady Gaga geen Oscar wint, vindt ik alles dikke prima
- Ik kijk ook!!!
- Het is inmiddels maandagmorgen en ik haat mijn leven, had ik ook maar de Oscars gekeken en lag ik, terwijl ik dit in de vroege ochtend lees, ook nog maar lekker in bed na zo’n wilde nacht.
0 stemmers
Ik ben net geland in NY en een van mijn tassen is helemaal niet meegegaan in het vliegtuig en dat is precies de tas met al mn kleren (alhoewel ik vanochtend blijkbaar een voorgevoel had en mn onderbroeken heb verdeeld over beide tassen). Maar nu heb ik alleen spullen van mn vriend en make up en uggs en 1 trui en een paar onderbroeken
Hopelijk bezorgen ze die tas gauw want ik ruik naar natte hond
Voel me al sinds vrijdag ellendig en heb nu ook volgensmij een blaasontsteking te pakken
Ik heb dit weekend (vr, za, zo) 42 uur gewerkt. En nu ga ik slapen.