Ja, helemaal als het dag 2 is vd kater
Volgens mij heb je wel recht op een compensatie vanuit de vliegmaatschappij, niet? Ik zou in ieder geval alle bonnetjes bijhouden!
Weet je het zeker? Ik krijg heel vaak mails dat mn Paypal is gehackt maar dat is spam.
Ik heb zo slecht geslapen en ben nog steeds flink verkouden, had me eigenlijk ziek willen melden maar kan niet echt⊠misschien dat ik wat eerder naar huis kan.
Ik ook!! Exact hetzelfde, om de paar dagen. Ik meld het steeds en dan worden de accounts verwijderd, maar het stopt niet. Vervelend!
Zeker interessant dankjewel.
Ik heb de film nog niet gezien maar van de week wel ga kijken. Ik vind de trailer wel leuk maar zal met dubbel gevoel er waarschijnlijk naar kijken.
Ja dat is de vraag. Ik denk dat het negatieve commentaar ook is (als ik op twitter zo lees) omdat de makers wit zijn en het verhaal vertellen van en over een donker persoon. En nu dus een Oscar gewonnen hebben terwijl bijna all black cast en producer naast de pot piesen. En niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd. Maar goed is wel iets om meer bij stil te staan en over na te denken.
Chill, eerste koffie van de dag gaat vol over mân witte shirt
En ik weet nog helemaal niet hoe de wasmachines werken
Zo ik heb spierpijn in mn armen van het paaldansen⊠ik moet echt weer gaan sporten.
Witte shirts met bruine koffievlekken passen wel op de maandagochtend!
Ik heb al sinds juli een twix in mijn koelkast liggen. Ja in de koelkast want toen was het tering heet. Zo erg houd ik niet van chocola en koek. Ik kijk er naar en denk dan weer âbahâ.
Het is ook echt precies hoe ik me voel vanochtend. Geukkig had mijn collega een extra shirt bij dus ruik ik nu naar lekkere mannenparfum.
Een deel van mân familie zie ik nooit omdat er vroeger allerlei gedoe was om de erfenis van mân opa.
Ik mis ze niet maar af en toe vraag ik me af hoe het met ze gaat.
Zo had ik het gisteren met mân moeder over een neef die ik voor het laatst heb gezien toen ik 15 was dus dat is nu 15 jaar terug.
Net mijn auto voor APK naar de Kwikfit gebracht . Sta aan de balie en de deur gaat open stapt die neef ineens naar binnen.
We keken elkaar aan⊠hebben elkaar gedag gezegd en ik ben gegaanâŠ
Zo gek!
O M G, het salarisaanbod van mijn nieuwe baan is zo goed. Veel meer als wat ik had voorgesteld hahaha. Donderdag tekenen en as maandag beginnenâșïž
Ugh mn frustratie is zoooo hoog. Hoe kan je samen werken met mensen die nooooit naar kantoor komen omdat ze flexplekken niet chill vinden dus maar vanuit huis werken. Heb letterlijk 3 van de vier mensen uit het team al 2,5 weken niet gezien, terwijl ik zelf elke dag op kantoor ben geweest.
Vraag ik me van veel dingen in huis af :â)
Haha beter!
Ah fijn voor je dat je weer een baan hebt, komt t toch gewoon op zân pootjes terecht
Kun je geen voorstel doen dat iedereen op 1 bepaalde dag naar kantoor komt?
Ik ken bedrijven waarbij het personeel bijvoorbeeld op donderdag allemaal naar kantoor komt voor meetings .e.d
Ik heb het wel eens voorgesteld, maar leverde niets op. De project manager zegt dat ze niet wilt dat het een strafkamp wordt dus dat iedereen het zelf moet weten en ik kan bellen als ik iemand nodig heb.
Zit een beetje in een lastige situatie, ik werk er namelijk maar voor een paar weken, waarna ik doorga naar een andere afdeling voor mijn afstudeerscriptie, dus voel me ook bezwaard er nog een keer wat over te zeggen.
oei dat is inderdaad wel een andere situatie. Maar wel raar dat men het ineens een strafkamp noemt, er zijn zoveel mensen die gewoon naar kantoor moeten komen om te werken.
Ik had zelf eerst een inventum airfryer, van rond de 80 euro en mn ouders de philips airfryer xl. Al zeiden reviews dat de inventum nog zo goed was, het kwam niet in de buurt van de Philips Airfryer, dus heb mân Inventum airfryer ingewisseld voor een Philips. Wel wat duurder, maar zeker het extra geld waard.