Wat je even kwijt wilt #17

Moet ik t doen voor je?

Ik heb dus een nieuwe laptop en ik zit heel de dag het batterijvermogen te checken, hahaha

Is lief van je! Maar een vriend heeft het al voor me gedaan!

1 like

Gelukkig!

1 like

Update: het smaakte goed :heart_eyes:
De vis was alleen 10 minuten eerder klaar dan de frietjes, tijdsplanning kan nog aan gewerkt worden :joy:

2 likes

Troost je, ik ben al 10 jaar uit huis en nog steeds slecht met tijdsplanning en koken!

4 likes

Mijn vriend en ik hebben gisteravond Mcdonalds gehaald, vanmiddag hadden we Subway laten bezorgen en nu is de sushi onderweg. Dit gaat echt te ver :sweat_smile:.

17 likes

Haha, zie ik bij mij ook gebeuren. Maar ach, heb gegeten. T was lekker en gezond (op de frietjes na).

1 like

:slightly_frowning_face:
Wat is er gebeurd? En hoe gaat t nu met je?

Oeh @Vaiana
Wil je er meer over delen? Mag ook via PB.
Hoop dat het goed gaat <3

Ik voel me met de minuut slechter/zieker. Heb al paracetamol genomen maar voel nu ook spierspijn en mijn oren beginnen pijn te doen

Ben een boek aan het lezen, staat dit er in

Te belachelijk voor woorden eigenlijk toch… :frowning:

1 like

Geloof je dit echt? Ben heel benieuwd naar het onderzoek wat dit ondersteunt

1 like

Haha niet echt over na gedacht of het 100% zo is maar er staat wel quotering bij

Samenvatting

Laura Fraser, losing it: America’s obsession with weight and the industry that feeds on it. Pag 47

1 like

Ik zag dit boek vandaag, leek me ook wel wat

23 likes

Ik word echt naar van al die weerberichten die melden hoe warm het wordt volgende week.

Bij het idee dat het dit jaar weer zo warm gaat worden als vorig jaar, word ik gek. Ik wil zo graag nog een maand echte winter.

21 likes

Yessssss me! Ben echt kapot maar was het echt weer waard. Had je ook de warm up met Armin?

Soms ben ik zo ontzettend gelukkig dankbaar voor alles wat ik heb, en het andere moment intens ongelukkig en zie ik honderdduizend beren op mijn weg en ik word hier echt doodmoe van

1 like

Ik weet niet of dit het juiste topic is maar vond het niet in een ander topic passen; ik heb altijd het idee in mijn hoofd dat een baarmoeder doorzichtig is.

Terwijl ik al meerdere keizersnedes en bevallingen heb gezien. En weet dat het niet doorzichtig is. Als ik aan een baarmoeder denk zie ik een soort doorzichtige ballon voor me. Echt een hardnekkige opvatting in mijn hoofd haha

5 likes

Nee alleen mijn vriend tagt me bij hoerige bikini vrouwen met meloenen

4 likes