Oh dat is zo heerlijk! Geniet van je extra lange avond!!
Ik zie net bij Binnenstebuiten een vrouw die uitgerangeerde varkens, koeien en kippen een tweede leven geeft en ik vind het zo mooi en lief, ik raak er helemaal ontroerd van
Familie Bofkont heet het.
Ik vond het vanmiddag een super goed idee om summer rolls te maken als avondeten, maar nu kan ik alleen maar denken: gatver zoveel werk (terwijl het eigenlijk best snel klaar is).
Gefeliciteerd medejarige ! Ik ben ook gaan werken deze middag zonder jas en geluncht op het terras, nog nooit meegemaakt op mijn verjaardag maar leuk is het wel ja
Leuk!! Ook proficiat!!! Zo fijn dat je kon lunchen op het terras!
Ik heb daar wel naar gekeken, maar er zijn weinig masters die aansluiten op mijn opleiding. En heb ook niet echt het geld ervoor om eerlijk te zijn.
Er vlogen net twee vlinders door de tuin .
Ik ben bij mijn ouders een mini revolutie aan het doen omtrent anders eten. Heb nu een lekker vegetarisch eenpansgerecht terwijl mijn ouders normaliter altijd AVG eten. Mijn vader kwam net in de pan roeren en zei bedroefd: “vega?”. Dit wordt leuk.
Kijken jullie talkshows/actualiteitenprogramma’s? Ik ben Jinek een beetje zat en op zoek naar een alternatief. Ik dacht misschien de Nieuwe maan maar ik zag dat zij net met lentestop (?) is sinds vorige week.
Ik heb zojuist €10 uitgegeven aan de aller-, allerslechtste film ooit gemaakt
Moet je ons wel even waarschuwen welke dat is!
Nu ben ik benieuwd, welke?
Cliffhanger dit; welke was het?
Hahahaha ik dacht: dat raad iedereen meteen. Verliefd op Cuba
Denk overigens niet dat een van jullie er ook maar aan dacht om heen te gaan
Haha dit was precies de film waar ik meteen aan dacht
Ik twijfel nog, maar de eerste deadline nadert al snel…, jij?
Ik ga daar zaterdag naar toe
Maar goed ik hou dan ook van slechte Nederlandse films sorry not sorry