Wat een onzin. Je komt daar toch niet voor je lol, alsof je daar toevallig was…
@Karl_Lagerfeld vet rot dat ze je niet serieus nemen. Maar misschien kun je het van de andere kant zien. Je bent voor je zelf op gekomen wat heel sterk is. Je hebt haar goed laten weten en waarschijnlijk ook laten voelen dat wat zij heeft gedaan niet oke is. Dat ze er niet beter voor word gestraft is super krom. Maar ik denk wel dat het effect heeft gehad en dat ze de volgende keer wel 2x nadenkt.
Ja precies! Ik zeg toch ook niet: hey! Ik zag Truus op oncologie, die kwam daar zeker kebab eten.
@Karl_Lagerfeld zag dat @Prettyprettyprincess precies dat geschreven heeft wat ik ook had willen schrijven. Denk zeker dat het wel effect heeft gehad!
Maar dat zou wel mogen, als dat zo was. En waarschijnlijk is ze daar niet voor kebab en dat weet iedereen en misschien vindt ze het niet leuk, maar je mag ook aangeven dat je iemand op het station hebt gezien.
Ik vind het niet correct van de hulpverlener maar ik kan me voorstellen dat het puur juridisch geen doorbreken van beroepsgeheim is. In principe kan ook bijvoorbeeld een medepatient idd aan een ander vertellen dat hij Truus bij de afdeling oncologie heeft gezien en aan iemand anders vragen of zij weet waarom Truus daar was. Vind het op het randje als verpleegkundige (zou t zelf niet durven) en ik ben geen jurist maar indien deze vrouw geen dossierkennis of behandelrelatie had kan ik het me voorstellen dat het strikt genomen geen doorbreken van beroepsgeheim is.
En ik denk idd niet dat het zinloos is geweest, denk wel dat ze flink geschrokken is.
Ik heb net twee uur rondgefietst door de regio waar ik woon. Heel erg ANWB van me, maar het was vet heerlijk.
Eigenlijk wil ik nog bloemen kopen voor mezelf en daarna naar het kinderdagverblijf om mn baby te halen maar ik kan niet de kinderwagen en bloemen omhoog tillen . Moet oooook nog boodschappen doen. Tjonge, de problemen
This is no way to live.
Is mijn hometown en het eerste waar ik aan denk bij de betuwe
Ik heb wel een vriendenlinkje voor als je er nog geen hebt!
Ahh graag!
Hangt er heel erg vanaf wat voor materiaal het is! Bij een leren schoen kun je er wel vanuit gaan dat hij uit gaat lopen, maar een sneaker of iets van textiel zal dat hoogstwaarschijnlijk niet doen en dan zou ik voor de grotere maat kiezen.
Oeh ja dat wil ik. Welke raad je aan?
Ik ken het verhaal hierachter niet, maar ik zou de geschillencommissie wel overwegen. Hoe is zo’n plek nou openbaar? Vind dat geen sterk argument. Stel nou dat ik ooit abortus wil plegen, of naar een SOA kliniek moet, wil ik toch ook niet het risico lopen dat ik daar ‘gezien ben’. Dan weet iedereen al wat ik er deed. Zo werkt het toch niet met privacy. Alsof het om een bibliotheek gaat.
Je hebt van die die je achterin je schoen kan plakken zodat je daar minder ruimte hebt. Misschien is dat een oplossing?
Wat een bizar weer vandaag. Het is m’n verjaardag en het voelt alsof ik plots jarig ben in de zomer . Ik heb nog jaren gehad dat het sneeuwde. Ben lekker naar de zee geweest en heb in m’n t-shirt gewandeld, hoe vreemd is dat?! Wel erg lekker.
Gefeliciteeerd!
Van harte!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Dit weer doet me ook zo goed, ik kijk alweer op tegen de grauwe dagen die gaan komen.