Hhaha daar ben ik ook geweest. Geen hoogstandje idd
Noemt Matthijs lady Gaga nou een zangeresje?
Ik kan gewoon niet eten. Mijn keel voelt of het is opengeneden, mijn neus zit compleet verstopt. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb hoestdrank, ibuprofen, kamillethee. Wat moet ik nog meer doen?
Deze les heb ik ooit geleerd toen ik een keer gezouten drop in chocola at… Ik haat drop
Strepfen en honing in je thee. Verder in bed gaan liggen en hopen dat het snel voorbij is
Bedoel je met Matthijs dat presentatortje.
Volgens mij heeft hij heel stug haar trouwens
Ja in Scandinavische landen eten ze dat best veel volgens mij… Echt vreselijk goor.
Ik zal hier morgen naar op zoek gaan. Ik ben al sinsds vorige week ziek dus ik hoop heel erg dat dit gewoon het hoogtepunt is en we hierna weer even normaal kunnen doen.
Mag ik vragen wat voor baan in de zorg je nu hebt dat elke dag hetzelfde is? En wat zijn de vacatures die je interessant vindt of wat zou je graag doen qua werk?
Ik volg nu het duale traject (van hbo-v), dus mocht je meer willen weten dan kan ik je er misschien meer info over geven.
Oh nee dat is zo lekker! Ik at het idd voor het eerst in Kopenhagen @Chuckie, het is de eerste keer een beetje gek maar echt mega lekker. Zeker als het een beetje salmiakdrop is, daar past chocola perfect bij. Terwijl ik niet eens zo gek op drop ben? Maar ik denk dat het vergelijkbaar is met de combi chocola-gezoutenkaramel. Niet qua smaak, maar dat vond ik de eerste keer ook een beetje gek, chocola met dat zout.
en oooh het allerlekkerst is Italiaans ijs en dan een bolletje chocola met een bolletje drop. Helaas hebben ze die laatste bijna nooit.
Ik wil trouwen met diegene
Tony Chocolonely had vroegah (2014) ook een limited edition met melkchocolade en drop. Die was zo lekker <3
Jullie weten niet wat jullie missen
Net ontslag genomen bij mijn werk en ik voel me zo goed en opgelucht
Nu 3 maanden vol aan studie en dan hopelijk afgestudeerd.
Ah lekker! Ik moet donderdag en ik vind het superspannend haha!
Matthijs van Nieuwkerk
Die botox is zijn hersentjes in gelekt zeker
Ik heb een boek cadeau gekregen met een aanbeveling van Matthijs erop. Wil hem eigenlijk niet meer lezen.
Ik vind het altijd wel fijn! Je moet wel uitkijken dat je niet meer neemt dan mag want dat heb ik wel een keer gedaan toen ik zo radeloos was maar toen werd ik misselijk. Was ook geen pretje. Ze hebben nu ook een spray maar die nog nooit gebruikt.
En ik heb ooit eens op het EFG een tip gehad om te gorgelen met afgekoeld gekookt water en zout. Was ranzig (een hap zeewater) maar het zorgde ook wel voor verlichting.
Lidl heeft (soms) ook chocola met drop, maar de Tony’s was vast lekkerder