Wat je even kwijt wilt #17

Puur toeval. Normaal gesproken doe je hier de opleiding voeding en diëtetiek voor.

Ik vond de master maar mwah en heb eigenlijk tot op de dag vandaag geen idee wat je er nou precies mee kan. We hadden het vooral over literatuur rondom communicatiestromen enzo, wat moet je daarmee in het bedrijfsleven?

Misschien gewoon rustig wat cardio apparaten doen? Dan beweeg je je spieren in elk geval. Of toch gewoon een les doen maar dan zonder/met wat minder gewicht? Meestal zijn de eerste 10 min het ergste maar als je bent opgewarmd en door de pijn heen bent, valt het echt mee en zal je zien dat je gewoon best wel veel kan.

1 like

Ik ga zo lekker in een jurkje met mn balkondeuren open werken. Wil iemand een cocktail langsbrengen?

3 likes

Ik fietste net (zonder jas, wow) langs een bruiloft. Ik zou me echt de ballen uit mijn broek lachen dat je gewoon zulk weer hebt op je bruiloft eind februari.

21 likes

O man, ik ga maandag op reis naar Zuid-Amerika en volgens mij word ik ziek.
Kan wel huilen. Ben drie jaar niet echt ziek geweest behoudens een migraine af en toe en een keer voedselvergiftiging. Gisterenavond voelde ik me niet echt lekker, maar dacht dat ik gewoon vroeg naar bed moest. Heb 10 uur geslapen en vanochtend werd ik wakker met enorme keelpijn (droomde ook steeds dat ik een invisibobble moest doorslikken) maar het ging vanochtend afgezien van de keelpijn eigenlijk best prima, dus ik dacht er zo vanaf te komen. Maar sinds 11 uur gaat het eigenlijk alleen maar slechter? Heb het koud en zit hier met mn jas aan als het kan en mn collega’s hebben het juist heel warm. O dit zou echt zoooo’n kuttiming zijn.

Ik zit een saai artikel af te schrijven in een bibliotheek en mijn vriend appt dat hij met een vriendin op een terras hier om de hoek gaat zitten :rage::rage::rage::rage:

4 likes

Ik zou het verbieden. Is hij nou helemaal bedonderd.

Ik wil nu eigenlijk een vlaggetje voor achter op mn fiets…

4 likes

Ja het is uit

5 likes

Wat is het probleem? Die passen toch op iedere driewieler?

3 likes

Ze hebben alleen oranje… Dat matched niet met zn zij wieltjes

Mijn klacht (voor wie weet wat ik bedoel) is ongegrond bevonden en ik weet nou even niet wat ik moet doen. Ik ben nog steeds erg boos en wil eigenlijk toch dat hier iets mee gedaan word.

Als ik nu verder wil met mijn klacht gaat dat via de geschillen commissie zorg maar weet eigenlijk niet wat ik mij daarbij moet voorstellen

Nee dit meen je niet?!

Wat belachelijk zeg. Is er een reden gegeven waarom het ongegrond bevonden is? Ik heb er verder weinig verstand van, dus kan je niet helpen, maar ik zou het wel snappen als je verdere stappen onderneemt!

1 like

Zijn hier mensen member bij OneFit? Ik wil me aan gaan melden, maar met vriendenkorting zou dat voordelig zijn voor ons allebei.

Flipje?

1 like

Nee haha.

& @TantePollewop ze vonden het feit dat zij vertelde mij gezien te hebben in een (volgens hen) openbare ruimte binnen deze ggz instelling geen doorbreken van het beroepsgeheim.

Excuse me? Dit vind ik echt een kul argument.

1 like