Wat je even kwijt wilt #17

Het is alleen maar goed dat je bent gegaan! Deze keer was het gelukkig ‘gewoon’ een virus en koorts, maar je moet niet zuinig zijn op je gezondheid. Zeker gezien je familiegeschiedenis is het goed om wat voorzichtiger en oplettend te zijn. Better safe than sorry.

1 like

@Vidia @Geo Ja, da’s wel waar! Wat nou als hè… brr, moet er niet aan denken…

1 like

Bijmij zijn ze niet zo to the point… altijd een heel verhaal over dat ze me mooi vinden en leuk willen chatten. In het meest gebrekkige engels ooit. En ik ga daar altijd op in als een soort feministische wereld verbeteraar. Maar door hun slechte engels ga ik steenkolen engels terug lullen.

Het is zo treurig

2 likes

Ik ben al 2 uur thuis van het sporten en ik lig echt te stuiteren van de energie nog steeds

Ik heb deze!
https://www.bol.com/nl/p/princess-182050-family-aerofryer-xxl-heteluchtfriteuse-5-2l/9200000076509539/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=sAgxpJyiOJBoURiER25AwQ.1.3.ProductPageUrl

Ik vind hem echt heel goed! Bij m’n ex had ik de Philips airfryer, maar ik vind deze fijner. Hij is ook groter en goedkoper. Een vriendin van mij heeft ook die van Philips, en ze zei laatst dat ze die van mij fijner vond.

1 like

Mocro maffia is ook wel spannend, ben ik net mee begonnen!

2 likes

Als bijna-arts kan ik zeggen: je stelt je absoluut niet aan. (Familiale) voorgeschiedenis is een essentieel onderdeel van elke patiënt en zeker een goeie reden om eens extra te checken als je ongerust bent! Beter voorkomen dan genezen! En jij kent jezelf het allerbeste.
Hopelijk voel je je snel weer helemaal beter! Xx

1 like

Dankjewel! Stelt mij echt gerust! :blush:

@Chesirecat gefeliciteerd nog :kissing_heart:

1 like

Eeen ik ben nog steeds wakker…

Blehh zo’n erge nachtmerrie gehad, blijft nog in mn hoofd spoken.

Ik heb dus al een mug in mijn kamer :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Niks haalt je meer uit je slaap als die beruchte “Zzzzzzz”. Kláárwakker ben je dan. Succes met het vinden. May the odds be ever in your favour.

Ik ben gisteren in de bus met mijn rug ergens tegen aan gevallen (onverwachts remmen, altijd fijn) en nu zit er echt een grote blauwe plek op mijn rug, en het zitten in een stoel is echt oncomfortabel. Wordt nog wat, met een kantoorbaan.

1 like

:joy::joy::joy:

Heb je al gekeken?? Misschien valt het wel mee.

Ik kon gisteren niet slapen en kreeg toen zin om m’n kast uit te ruimen. Na een eerste gedachte van ‘nee doe normaal, ga slapen’ toch maar gedaan haha.

Wat is de beste plek om nog mooie/leuke kleding te verkopen? Kringloop? United wardrobe?

2 likes

O ik moet iemand die zich heel erg heeft ingezet dat ik ergens kon gaan werken zometeen gaan bellen dat het tweede gesprek morgen niet doorgaat. Ik kan dat niet

Ik zit naast een paar mannen in de trein en ze zijn allemaal zo vies aan het hoesten, veel geluid en zonder hand voor hun mond. Ik kan dit niet zo goed aan nu zo sochtends

Hier in het verkooptopic