Minder belasting
Amazon is echt de ontdekking van de eeuw voor mij, ben echt zo blij dat je nu ideal kan gebruiken om mee te betalen
O shit helemaal vergeten! Gelukkig ben ik morgen vrij, dan heb ik iets om terug te kijken. Ik hoop wel dat dit seizoen leuker wordt dan het vorige.
Ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft voor een soort dagboek voor een MacBook? Ik wil wat dingen voor mezelf bijhouden, maar wil het wel kunnen afschermen met een wachtwoord. Google gaf me helaas nog geen hele overtuigende apps.
Kun je het niet in word typen en dat dan opslaan in een beveiligde map
Even een snelle pollā¦ Ik heb 3 soorten pindamix. Welke smaak ga ik nu eten?
- Paprika
- Texmex
- Pizza
0 stemmers
Keuzes maken is zo moeilijk.
Dit filmpje heeft mij wel veel geholpen laatst
Het laat zien dat het niet gek is om je eenzaam te voelen en waar het door kan komen. Hoop dat je er wat aan hebt, take care!
Omg ik had geen idee dat dat mogelijk was? Bedankt RobĆØrt.
Vroeger was Erik niet zo, mijn vriend had les van hem haha. Maar ja dat is ook ruim 14 jaar geleden . Het was n goede leraar, maar voor mn vriend werkte het niet haha
OkƩ dan is het niet raar dat ik er mn twijfels bij heb. Het was geen rondbazuinen en kwam echt tijdens een gesprek ter sprake, maar dan nog.
Ik zie en spreek diegene pas weer over 2 weken en wil dit niet via de mail zeggen, dus kom er dan wel op terug.
Ik reageerde op dat moment ook echt met āokĆ©ā volgens mij, het overviel me ookā¦
Mannen die in mn Dm sliden met een Hi. Ik heb net terug gestuurd āIk ben veel meer waard dan alleen een Hi, als je wat van me wilt moet je met iets originelers komenā waarschijnlijk krijg ik straks een "what do you mean " maar toch lekker om even te bitchen.
Dankje, ik vond het een heel fijne video! Ik herken mezelf er wel echt in, gevaar en hostility zien in elke situatie en persoon, vaak denken dat mensen me niet mogen en er al vanuit gaan dat ik de minst leuke persoon ben in een groep. Zo denk ik eigenlijk echt al jaren. Ik probeer mensen ook vaak te vermijden en haat het om een bekende tegen te komen in de supermarkt. Ik moet echt gaan beseffen dat mensen me waarschijnlijk wƩl leuk vinden, maar dat het aan mijn denkwijze/mindset ligt dat ik deze gevoelens heb. Thank you
Ja het was helaas echt zo, mail was echt en heb er de halve ochtend over gebeld met PayPal. Gelukkig geen afschrijvingen en heb mān account weer terug, pff.
Als jij iemand wil helpen met verhuizen, mag die dan jouw hulp inzetten hoe hij/zij wil?
Ik heb echt een hekel aan meubels/inrichtingen bekijken en kiezen. Laat mij maar sjouwen of iets in elkaar zetten of iets anders praktisch doen.
Maar nu wordt er van mij verlangd dat ik mee ga om vloeren te bekijken. Vind dat zo saai. Weet nog dat ik jaren terug met mijn ex allerlei woonwinkels afging en ik had echt zo iets van ājaja dit is ook wel leuk ja, zijn we klaar?ā. Vind dat echt heel kut. Sjouwen door winkels en dan ook nog je mening geven. Het kan me allemaal niet zoveel schelen. Maarja. Moet ik me opofferen? Vind het echt kut :ā)
Nice! Ga je naar Clausthal?
Nee jij kiest waarbij je wilt helpen. En kunt helpen. Je zegt gewoon: "oke, hoe laat moet ik waar zijn om te sjouwen "
Nah klinkt easy natuurlijk, snap dat t niet altijd zo werkt.
Misschien kan je de volgende keer zeggen " ik help wel mee sjouwen/verven/het geen wat je wel leuk vind" dan weten ze dat jij hun wilt helpen en zetten ze jou in bij het geen wat jij leuk vind haha.
Hebben meer mensen van die buitenlandse mannen diw in hun dms sliden. Met āhiā of āYout beautifullā of wat dan ook. Er sliden nooit nederlandse mannen in mn dm. Die volgen me alleen en liken soms en die dmen pas als ik hun iets vraag. Instagram is raar
@Lentex Hhaha ik heb al gezegd dat ik liever dingen til of in elkaar zet dan mee ga winkelen/kiezen, maar voor die andere dingen zijn mensen die er beter in zijn dan ik en mijn hulp wordt geloof ik erg gewenst bij dat uitkiezen. Achja, ik offer mezelf wel op. Lief zusje dat ik ben. Weet alleen niet of ze veel aan me gaat hebben :ā)
Blegh, ik voel mij een aansteller. Had sinds gister avond last van hartkloppingen en toen ik vandaag thuis kwam rond 19:00 was het nog steeds niet weg en werd ik mega duizelig en koud. Ik meteen in paniek, want mijn vader is overleden aan een hartstilstand + moeder heeft hartritmestoornissen. Dus ik huisartsenpost gebeld, mocht komen en moest van de arts naar SEH. Van alles gecheckt, blijkt dat ik gewoon een virus onder de leden heb met koorts. Artsen waren super aardig hoor, maar toch het gevoel alsof ik iedereen hun tijd heb verspilt.
Ik voel me ziek en heb af en toe verhoging. Maar ik heb nergens pijn (als in keelpijn oid). Ben wel heel erg verkouden.
Ben vandaag gewoon gaan werken en het ging wel oke op de ochtend na. Maar twijfel zo over morgen. Het is zo kut dat er mensen tekort zijn en dat er iemand moet zijn om mij te vervangen
Beter een keer te veel bellen en langs komen, dan dat je niet aan de bel hebt getrokken terwijl er wel iets aan de hand is! Zeker omdat het ook in de familie voorkomt, kun je maar beter zeker zijn van je zaak toch?