Kringloopwinkels kopen geen kleding van particulieren toch?
Blokkeren doei
Misschien komt het doordat je weinig dag licht krijgt. Of heeft het met hormonen te maken. Of zit je misschien niet lekker in je vel en stop je dat een beetje weg of iets.
Oh je hoeft hier trouwens openbaar geen antwoord op te geven enzo. Maar ik denk niet dat er iets mis met jou is als in dat je iets hebt. Maar ik denk dat je nogal veel shit hebt mer gemaakt en misschien iets te veel van jezelf vraagt.
Als je dit bericht vervelend vind dan haal ik het weg
Door de zure appel heen bijten en doen! Zal zo iemand wel snappen, als je elders een goed en interessant aanbod hebt gehad
OMG DIT IS MāN LAATSTE WERKDAG
Drie dagen verder en ik kan nog niet normaal lopen van de spierpijn. Wtf. Nooit meer een half uur lang oefeningen op mijn tenen. Ik wilde vanavond weer naar de sportschool (normaal ga ik op maandag dus had het al een dag uitgesteld) maar ik beweeg echt als een gekkie. Helllll.
Ik heb het gedaan en hij snapte her inderdaad volkomen
Pfoe, blij dat dat klaar is
Ik krijg 300 euro vakantiegeld waar ik niets vanaf wist. Zo mag elke week wel beginnen.
Ben ff fiets kopen brb
Ik zit er aan te denken om na de zomer weer drie maanden thuis te gaan wonen om stage te lopen bij omroep zeeland maar als ik daar aan denk krijg ik ook wel een beetje paniek van dat ik dan daar benā¦
Ik heb nog nooit zovsel geld aan mezelf uitgegeven als in de afgelopen 2 maanden.
Zo en hoe
Komen ze bij je thuis of ga je ergens heen?
Lekker uitrusten! Hopelijk kan je morgen weer wat beter functioneren
Ik ben vandaag vrij en ik wil zo graag iets doen met dit mooie weer. Maar wat? Ik moet wel alleen, want mijn vrienden en vriend zijn allemaal aan het werk. Ik heb net al gesport.
Waarom ben ik zo stom, ik vind nieuwe dingen stom en eng, en dan echt de kleinste dingen.
Ik moet zo mijn eten opwarmen in een magnetron die ik niet ken. Ik hoop dat het me lukt.
Het is dinsdagochtend en ik luister slettendisco op spotify. Nu heb ik zin in weekend en feestjes.
Des te meer reden trots op jezelf te zijn als het je lukt!