Wat je even kwijt wilt #17

Eh oke?

2 likes

Ben moe, zometeen nog sporten (dansen). Geef me energieeeee :sweat_smile:

Had een maskertje gekocht zit ik in de verpakking te knijpen en het spul op mn gezicht te smeren, zie ik later pas dat het een sheetmask is.
Gaat lekker vandaag!

8 likes

Ugh, ik heb vanmiddag een sheetmask gebruikt. Ik was weer cheap dus dat ding viel al uit elkaar toen ik het uit de verpakking haalde :roll_eyes:

Geniet ervan meid.

1 like

Ik vind het nogal onbeschoft als mensen gaan rondbazuinen over andermanā€™s ziekte danwel ex-ziekte. Ik begrijp dat je er geen energie voor zou hebben, ik zou dit toch aankaarten.

14 likes

Ik schoot uit met de volumepoeder en nu is mijn haar een plakkerige helm.
Ik had het ook net gewassen, dus deze helm blijft zeker nog 2 dagen zitten.

7 likes

@Lentex inderdaad niet echt netjes nee. Vervelend!

Pffff de manflu heeft ons huis ook bereikt hoor haha jezus. Alles doet hem pijn en zucht en steun en oh zijn spieren. Kuchekuche. En alles is stom en hij heeft een megachagrijnig gezicht nu. Hele dag al geen speurtje liefde te bekennen want hij is te druk met zichzelf zielig vinden :joy: Behalve als hij aandacht nodig heeft.

2 likes

Ik ben zo moe, zou nu al kunnen slapen. Oh, en de kat is vandaag voor het eerst buiten en hij is nog niet terug. Hoop zo dat hij morgen weer terug komtā€¦

Hopelijk komt hij vanavond nog terug.
Wij hebben een kattenluikje dat je op verschillende standen kan zetten (dicht, open van binnen naar buiten, open van buiten naar binnen of helemaal open). Als onze katten nog niet terug zijn zetten we het vaak op de stand alleen van buiten naar binnen en meestal zitten ze dan de volgende ochtend weer braaf terug binnen.

We hebben geen kattenluikje, dus het is gewoon wachten of hij morgenochtend voor de deur staat. Ik hoor hem wel steeds op het erf janken naar andere katten dus hij is wel in de buurt. Heb de deur tot een uur geleden open gehad maar daar is het nu te koud voor dus hij moet maar een plekje in de stal zoeken vannacht!

1 like

Wie gaat er straks Dreamschool kijken? Lekker irriteren aan pubers.

6 likes

Ik wil slapen maar als ik nu ga slapen word ik vannacht weer wakker.

1 like

Ah ja op drukke momenten is het wel handig. Ik heb unlimited en probeer juist altijd op momenten te gaan dat er niemand is, dus dan voelt VIP nog nuttelozer haha.

1 like

Jaaaa, ik. Vind Dreamschool zo leuk, Erik had echt mijn rector mogen zijn vroeger :stuck_out_tongue:. En Lucia ook wel alleen vind ik haar soms wat te zweverig praten dus weet niet of ik haar adviezen had aangenomen op die leeftijd

2 likes

Ik ben ook zoo jaloers op die lessen. Ik wou dat ze zoiets hadden voor mensen die veel verschillende dingen willen leren.

2 likes

Jaaaa, hoe leuk zou dat zijn. Of iig meer gastlessen op middelbare scholen. Ik vond altijd alles zo vaag en ~ alles is mogelijk dus zie maar wat je doet ~ terwijl dit juist lessen zijn van echte mensen met echte beroepen.

1 like

Yesss thanks voor de reminder! Wist helemaal niet dat dit weer begon

1 like

Ik hoop dat ik ook ooit parttime kan gaan werken. Zo jaloers op mensen die op maandag zeggen TOT DONDERDAG of al op donderdag FIJN WEEKEND, grrr.

4 likes

Ik ben echt heel hard mā€™n best aan het doen om vanavond geen chocolade te schransen. Is de laatste tijd echt een hele vaste gewoonte van me. Natuurlijk hebben we een chocoladecake en chocolade eitjes beneden die me nu heel hard aan het roepen zijn. Morgen heb ik ook al een high tea dus het wel is even goed zoā€¦ Zucht, moeilijk.

1 like

Hoe the hell zijn dingen op de Duitse amazon telkens een aantal euro goedkoper dan bij NLse webshops? Wil een stoomreiniger en die is daar 7 euro goedkoper en laatst ook al mā€™n robotstofzuiger.