Wat je even kwijt wilt #17

Hahahaha ik ga stuk. Hij vindt mij fantastisch, ik kreeg een 9 voor project 1. Maar kennen wij elkaar dan?

Ben echt teleurgesteld omdat ik er vanuit ging dat ik bij mijn huidige bijbaan bepaalde arbeidsvoorwaarden zou krijgen die ik nu niet blijk te krijgen. Dus toch maar op zoek naar een andere bron van inkomsten anders kom ik denk ik niet eens rond elke maand.

On a positive note: mijn presentatie ging goed! En ik ben best wel productief geweest vandaag. Mag van mezelf vanavond chillen :smiley:

3 likes

Ze wilt annoniemer zijnā€¦ maar ze zou een afscheids distrack maken. Hmmm waar is die???

7 likes

Haaaa mn auto had alleen lege ruitensproeiers! Geen 1000+ reparaties

20 likes

Ik ben uit mijn net nieuwe broek gescheurd :sob: gelukkig was ik nog niet van huis weg en kwam ik er op tijd achter. Zal weer eens een duurdere broek kopen :sweat_smile:

Ik had vandaag mijn eerste werkdag en het was super leuk! Mijn hoofd zit nu wel super vol met informatie en ben kapot, maar ik voel me best goed! Nu snel eten, lunch en kleding voor morgen klaar leggen en dan chillen <3

26 likes

Ik heb soda en azijn geprobeerd. Schijnt een goede vervanging te zijn voor chemische troep. :slight_smile:

1 like

Mijn vriend is bijna jarig alleen nu is zijn verjaardagscadeau niet op tijd (oeps). Dus nu wil ik wat kleins kopen maar geen idee wat

Trollhunten mag niet meer. De lol was er vanaf.

Gefeliciteerd!

1 like

Is goed. W aar is mn taart?

Ja, dat is erg herkenbaar. Ik vond het ook erg leuk! Prima danspartners gevonden bij het blinddaten en gewoon leuk gedanst.

1 like

Ik zit weer eens in de bioscoop en ik vraag me serieus af of iemand gebruik maakt van die VIP kaartjes bij PathƩ? 30 euro pp voor een film vind ik echt heel veel geld en bioscoopstoelen zitten sowieso chill dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

2 likes

Wat een fantastische tas!

@Chesirecat
Proficiaaaaaaaaat laaaaang zal ze leeeeeeeven

1 like

Ik heb vandaag iets meegemaakt en ik weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Een collega heeft vandaag tegen een leerling verteld wat ik voor ziekte had, zonder dat met mij vooraf te overleggen.

Ik vind het op zich prima dat deze leerling het weet (ouders weten het ook), maar ik weet niet of ik het fijn vind dat die collega dat voor mij gezegd heeft.

JA! Enjoy.
Bestel idd nachos en de cocktail Malverde is heel lekker

1 like

Ik had dus laatst Rundfunk ontdekt wat ik heel grappig vind. Nou ken in een wiskunde leraar die lesgeeft aan 6vwo en volgens mij speelt Rundfunk zich ook af in 6v. Dus ik dacht ik ga een video sturen van die wiskundeleraar barteljaap. Vindt hij het niet grappig :angry: en zegt hij dat zijn leerlingen dat vast ook niet grappig vinden en andere normen en waarden hebben. Hahaha gatverredamme. Ik zei dat ze het wel leuk vonden en hij gaat dat dan morgen in de klas vragen. Haha pff

2 likes

Eerste!

Ik heb net zelf Ziggo internet geĆÆnstalleerd en nu voel ik me super cool :roll_eyes:

6 likes