Wat je even kwijt wilt #17

Ook @Chili Thanks, verheug me er nu al opšŸ¤°šŸ»

Ohmyyy de kans is ongeveer 99,99 procent dat ik de opleiding die ik nu doe volledig vergoed krijg in plaats van 50% te moeten betalen :sob::sob: dit zou me zĆ³veel financiĆ«le zorgen schelen.

46 likes

Ik ga voor je duimen!

1 like

Hahahqhq ik ben zon sukkel. 3 weken lang bezig geweest met een cadeautje voor een vriendin. Vandaag is ze jarig. Heb zelfs vandaag nog wat gekocht en alles ingepakt. Maar wat was ik vergetenā€¦ haar feliciteren . Het enigste berichtje wat ik haar heb gestuurd vandaag is over het sex leven van mn gay bff :joy:

11 likes

Geurtje?

1 like

Ik moet zo met beide katten naar de dierenarts maar we hebben maar 1 (grote XL) reismand, ze passen daar allebei in en kunnen dan nog gewoon gaan liggen en hun kont keren, maar ik zit me al de hele dag druk te maken erover want ik wil niet als dierenbeul overkomen door ze samen in 1 mandje te proppen. Ben er zelfs een beetje zenuwachtig door. :roll_eyes:

nee joh komt goed, is misschien juist fijn voor je katten dat ze lekker bij elkaar zitten.

Nadeel is dat ze elkaar gestressed kunnen maken.

1 like

Nee joh, ze haten hun leven sowieso 100% op dat moment en dat maakt dan echt niet uit. Bij onze verhuizing hadden we ze allebei in een aparte mand in de auto en ze waren alleen maar naar elkaar aan het schreeuwen. WAAR BEN JIJ? HIER EN JIJ? JA IK ZIE JE NIET. Misschien voelen ze zich wel veiliger als ze samen zijn!

8 likes

@grace ze liggen echt super relaxed naast elkaar te chillen haha, stress om niks :joy:

3 likes

Is dit een van je 15 accounts?

4 likes

Is er iemand heeeel goed in interpunctie hier (citaten, aanhalingstekens) die mij kan helpen? Mijn docent kraakt al mijn interpunctie af, maar als ik dan vraag wat er is ā€˜moet ik het maar googelenā€™. Ugh

Het vervelende is dat ik vandaag iemand anders moest vervangenā€¦ terwijl zij mij dus normaal gesproken zou vervangen op het moment dat ik ziek ben. Werd vanochtend alleen nog lamlendiger wakker dan dat ik me gisterenavond al voelde, dus heb me uiteindelijk toch maar ziek gemeld. Hoop dat ze alles rond hebben kunnen krijgen en dat ik er woensdag gewoon weer ben!

1 like

Hahaha, echt? :cheese:? Zegt dit je iets?

Gefeliciteeerd

1 like

ah 99% invisible is altijd goed, al een tijdje niet meer naar geluisterd. Ga ik nu weer doen dus. Dankje!

1 like

Ik mag hopen dat als je ergens werkt je wel vrij krijgt als je in het ziekenhuis ligt of als je broer overleden is (door wat voor een reden dan ook) die rechten heb je gewoon. Ja als je oma in het ziekenhuis ligt dat kan idd ook na werk

3 likes

Waar komen al die narcisten ineens vandaan?? Series er over en artikelen online. Precies ook als in mijn omgeving een narcist zichzelf laat kennen. Overal waar ik kijk zie ik iets wat me herinnert aan die persoon :rage:

1 like

Nou dit helpt allemaal dus niet. :cry: Morgen komt er iemand langsā€¦ Oh mijn god ben zo benieuwd wat er allemaal te voor schijnt komt uit de afvoer. Ik ga echt zo hard letten nu op wat ik allemaal door de gootsteen spoel.

Jaa kan ook zijn dat het bij reporters anders is misschien. Want dan werk jij aan een verhaal en dat kan een collega niet zomaar even over nemen als diegene het verhaal niet kent. Maar bij veel (niet media) bedrijven hoor je wel vrij te krijgen geloof ik

1 like

Volgende keer eerst met soda en heet water aan de slag. En zon plop ding. Werkt super.

Shit de ontroep aflevering zou volgende week pas zijn.

1 like