Dit is fantastisch fotoshop matteriaal. Willems akward positie is goud waard
Naast Willemās lelijke skipak vind ik het ook wel jammer dat ze geen helm dragen. Het was juist zoān goed voorbeeld geweest als ze dat wel deden.
Ahh lief!
Ja snap dat het ook buikpijn kan geven, al die onzekerheid die er bij komt kijken en de heftigheid van emoties. Het is niet altijd ideaal om verliefd te zijn natuurlijkā¦
Ik hoop dat het voor jou in wat rustiger vaarwater komt!
Hoe heet die ene Nacho tent in Barcelona nog maar? Volgens mij ooit geĆÆntroduceerd op jet EGF door @FredPaillet
Nog maar?
Bedoel je niet: ook alweer?
El pachuco dacht ik? Niet 100% sure
Dat stoort mij ook al jaren, de kinderen allemaal wel braaf, maar de volwassenen niet.
Ik vind het grijze van WA niet zo mooi haha, maar het is natuurlijk sowieso geen modeshow op de piste, helemaal mee eens!
@George He-lemaal mee eens trouwens, had gemoeten
Goed idee! Heb net klm een appje gestuurd met hoe en wat. Gelukkig zaten alle dure dingen die niks meer waard zijn (uggs make up) in de tas die ik wel heb (mn vriend zei dat maakt qua verzekering niet uit want die heb je nu toch nietā¦ grappenmaker)
Maar ik heb nu geen sokken ,bh en spijkerbroeken (net twee nieuwe van de h&m en de enige bh die ik nog pas en die ik net bij de Victoria Secret had gekocht )
Maar meestal komt het gewoon goed dus ik hou me daaraan vast!
Ga nu uitzoeken waar we gaan ontbijten french toast van challa brood hier kom ik (en een fuck load aan koffie)
Laatste week vrij dus. Nu heb ik een aantal dingen bedacht die ik altijd nog moest doen maar nooit tijd voor nam:
- laptop laten repareren
- mobiel opschonen
- autoverzekering regelen
- schoenen naar de schoenmaker brengen
- tandarts afspraak naar voren halen zodat ik niet in mijn werkweek hoef over 3 weken
- balkon eindelijk maar eens bekleden en dus naar de Ikea.
Zijn er klusjes die bij jullie altijd blijven liggen omdat je er nooit de tijd voor neemt? Wellicht inspireer je me om nog meer te fixen. Anders ga ik lezen, kom ik ook nooit aan toe, dus ook prima
Voor mij is kledingkast opruimen zoān klusje dat ik altijd laat wachten.
Laptop en mobiel opschonen is ook iets waar ik nooit de tijd voor neem! Kledingkast uitruimen en naar de kringloop brengen. Zijn toevallig ook twee dingen die ik deze vrije week gedaan heb.
Heb je niet dingen die je nog moet regelen/achter aan moet ofzo. Ik stel mn reis kosten terug vragen altijd zo lang uit Hhaha
Wat koop ik voor mijn broertje dat 19 wordt?
Hij houdt iig niet van speciaalbier, en een drankpakket heb ik hem vorig jaar al gegeven. Hij woont nog thuis maar studeert nu wel.
Neem hem mee naar de queen film. Omg die film kan ik echt niet vaak genoeg zien
Items wassen die al veel te lang niet meer de wasmachine hebben gezien terwijl het wel moet. Denk aan gordijnen of dekentjes.
Of ik gooi wel eens mijn hele stapel sportspullen in de was om het eens goed en warm te wassen.
Een wijnproeverij voor 6 personen gewonnen voor 2 euro op VakantieVeilingen mwuahaha
āadministratieā doen, in mijn geval betekent dat brieven van duo/belastingdienst/de bank etc netjes in een map doen met tabbladen ipv het op een stapel gooien