Ik ben zo intens gelukkig. Ik heb de leukste vrienden , ga dit jaar mn droomreis maken, het is heerlijk weer , en ik ga nog allemaal leuke dingen doen. En zo ga ik een cappuchino maken met een kokos / chocolade koffie en ga ik lekker een beetjs kokos siroop door de melk doenđ
Ik heb zoân leuk weekend gehad dat ik nu nog half âzweefâ op die energie daarvan maar tegelijkertijd alles eraan al mis. En heb echt tien uur geslapen maar ben alsnog uitgeput haha. Wel op een moe-maar-voldaan-manier. Nu moet ik switchen naar mân werkstand maar het lukt nog niet helemaal. :â)
@Theeleut was op dezelfde plek als ik als het goed is, jij snapt vast wat ik bedoel haha, hoe vond jij het?
Fijn om je ervaringen te horen, die vond ik weinig op internet.
Hmm, jammer dat hij snel loslaat onder water. Daar ben ik ook bang voorâŠ
Mn auto is op apk en heb extra het nr van mijn vriend gegeven omdat ik zo zenuwachtig ben?? Ben gewoon bang dat er 1000 dingen kapot zijn en het duur gaat worden en ik wil het niet horen
Aan en uit knop ingedrukt houden?
Oke dat had ik er nog wel even bij kunnen zetten, aan en uitzetten helpt niet. Hij bleeft steeds op hetzelfde punt hangen
Ik ben nu bij de ah en hier ligt het wel!
Ik moet het maar even hier kwijt, want mijn moeder reageert niet. Ik moet ongesteld worden en de aanloop daarnaar toe is zo erg. Het is alsof mijn baarmoeder zich binnenstebuiten aan het keren is, lig echt even dubbel van de pijn. En in de tussentijd moet ik een verslag schrijven, wat daardoor ook echt niet wil lukken. Oftewel, ik voel me heel erg zielig :â)
Volgens mij ligt het hele jaar door potgrond bij de supermarkten! In elk geval hier bij de ah, vomar en dirk wel.
Ik zit even heerlijk buiten onder mn prieel. Mn telefoon is alleen bijna leeg en ik wil m opladen. Maar ik ben altijd bang als ik het klepje van het stopcontact open doe, dat er een vies beest onder zit. Ik ben niet eens bang voor insecten (wel voor spinnen) maar ik kan het âverrassingselementâ niet aan hahaha.
Zit in een hemdje in de tuin, het waait hier amper en in de zon voelt het legit 23 graden. Ik voel me echt alsof ik aan de oplader lig haha ik had dit zo erg nodig, was de afgelopen weken zonder aanleiding vermoeid en last van mn spieren enzo. Denk een winterdipje dus letâs hope this helps.
Ik heb zin om dadelijk gewoon een verlengkabel te pakken en in de tuin te zitten studeren ipv binnen
Doen! Heerlijk buiten!
Ik ga zo bij mân buurjongen achterop de motor en ik heb er zooooân zin in. Hij gaat eerst het pak bij zân zusje halen voor me en dan gaan we lekker een stukje rijden
Grrr ik woon hier nog maar 2.5 maand en nu is mijn wasbak van de keuken al verstopt. Fuck haha maar het is mijn eigen schuld. Nu ik toch aan het klagen ben⊠twee weken terug waren er dus brieven verstuurd dat mensen hun zooi uit de berging moeten halen nou jullie mogen 1x raden⊠Alles staat er nog! Je verwacht het niet.
Er zit een springveer op zodat ie meteen weer dichtklapt anders zou ik m idd open zetten en achteruit springen haha. Ik ga t maar gewoon even doen.
Edit: veel spinnenweb maar geen beesten
Ontstoppen en dan zon dingetje kopen voor op je putje. Als je dan hebt afgewassen dan kan je dat dingetje eraf halen en de troep die erin zit weg gooien.
Dit was de aflevering âontroepenâ van deze week.
Nou ik vind al dat neongele, -groene en -oranje wat je tegenwoordig vaak ziet VEEL en veel lelijker. Ik zie niet echt wat hier mis mee is haha.
Ik heb zoân dingetje haha maar ik probeer toch teveel weg te spoelen. :â) Maar ik heb hier van geleerd haha.