Wat je even kwijt wilt #17

Ik had echt even behoefte aan nieuse kleren en ik dacht ik mag mezelf goed spoilen! En nu heb ik een jurkje gekocht waar ik al een tijdje naar zat te gluren en een lila corduroy pak! Ain’t life beautiful

16 likes

Ja klopt, het slaat ook echt nergens op. Maargoed, dat er zo weinig op kantoor gewerkt wordt uit zich wel in resultaten. Deadlines worden niet gehaald, veel miscommunicaties etc, en de project manager schuift af op dat het veel starters zijn die nog te academisch werken. Maargoed, niet mijn probleem gelukkig ook, maar nu heb ik iets nodig van iemand die gewoon mn belletjes en berichten negeert dus beetje balen.

Showennnnnn! Ik wil ook nieuwe kleren want ben m’n hele garderobe zat, maar ben zo kieskeurig.

1 like

Succes!

1 like

Welke podcast is dat? Ben benieuwd nu!

Ik heb het in je show je aankopen gepost! Ik ben ook heel kieskeurig. Maar ik gooi altijd alle dingen die me wel leuk lijken in mn wishlist en dan eens in de zoveel tijd kijk ik daar wat ik echt wil hebben. Vaak is het dan ook nog eena afgeprijst haha

2 likes

Ik heb die van 40,- van het Kruidvat, gebruik hem 5/7 dagen (voor allerlei) sinds oktober en heb 0,0 klachten of iets wat kapot is/ slijt of er ‘gebruikt uitziet’. Top ding.

@Chesirecat gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag, ga je nog wat leuks doen?

En @Evi-lena gefeliciteerd met je nieuwe baan!

1 like

Ik was net helemaal blij dat er in mijn nieuwe stad een bioscoop om de hoek zit, zodat ik wat leuks te doen heb als ik me eenzaam voel. Blijkt het een erotiek bioscoop te zijn. :+1:

29 likes

Ook leuk

3 likes

Haha ja dat is ook vaak mijn tactiek! Binnenkort maar weer eens kijken.

En zag je aankopen ja, leukkk.

1 like

Ben aan de anticonceptiepleister begonnen. Benieuwd of het gaat bevallen.

Ik heb soms van die dagdroom-momenten dat ik me ga voorstellen dat mijn leven het compleet tegenovergestelde is van wat het nu is, dus dat ik een bar run op een of ander tropisch eiland of (wat ik nu heb) dat ik in de techno-drugs-scene in Berlijn beland of zo. Ik kan daar dan echt van genieten, hoewel het mega fout is en ik ook echt niet mag klagen over mijn leven, maar dat is dan ineens zo saai en degelijk in vergelijking met mijn dagdroom-leven dat ik bijna de neiging krijg om daar dan naar te gaan handelen of zo.

Overigens was deze video de aanleiding voor mijn huidige drugs-dagdroom-leven:

(misschien gelijk een biecht: ik zit inderdaad nog steeds in mijn Tokio Hotel-obsessie)

8 likes

Interessant, waarom heb je hiervoor gekozen?

Ik heb jarenlang aan de pil gezeten, maar die vergat ik weleens. Ik heb ook liever niet iets dat je onder in moet brengen (spiraal of ring), dus toen kwam ik uit bij een staafje of pleister en dacht ik, laat ik die pleister eens proberen. Mocht het niet bevallen, ga ik het staafje proberen.

Heeft iemand toevallig bij een supermarkt al potgrond zien liggen? Heb geen zin om helemaal naar een tuincentrum te gaan maar wil eigenlijk al mn planten verpotten want rouwvliegjes

Ik had om 11u een afspraak. Helemaal daar heen gefietst, zegt mijn afspraak dat ik niet in haar agenda sta :unamused:
Maargoed, ik heb nu wel een flink stuk gefietst en heb de rest van de dag vrij.

Ik zou zo graag weer eens verliefd zijn…

7 likes

Weet iemand wat je moet doen als je laptop niet meer voorbij het update scherm komt?

@Chesirecat gefeliciteerd!

1 like