Prachtig alternatief ja āhet tinder ineenkrimp topicā
Gister een heel gesprek gehad met mān vriend dat we dit jaar wel echt gezonder willen gaan leven. Dus heb net braaf een boodschappenlijstje gemaakt zodat we vanavond spinaziesoep en een gevulde salade kunnen eten. Maar ik heb eigenlijk zo fucking veel zin in macdonalds en ik weet ook gewoon dat als ik dat tegen hem zeg hij ook mac wil. Maar ik ga niet slap zijn!! Groente met groente it is.
Kan jij ook niets aan doen, foodcoma!
Zo kut dat mān vriend dus ergens een punt heeft waarom ik niet in bed moet eten. Gelukkig heb ik nog 5 weken om te wassen voordat hij weer terug is.
Ik vind het zelf heel erg meevallen, maar bij nameten blijkt hij inderdaad 1.6cm breed te zijn, breder dan jij zou willen. Ik had hiervoor een Mi Band 2, die was ongeveer net zo breed maar minder dik, alleen die kan niet continu je hartslag meten gedurende de dag.
Kan ik nu al een schadevergoeding aanvragen, omdat ik in aanraking met asbest ben gekomen?
Vind het echt niet kunnen, dat een woningstichting zoiets niet kenbaar maakt.
Ja moet haast wel, zij hebben deze meneer gestuurd.
En staat ook in de brief voor oplevering dat ze komen controleren.
Maar toen ik hier kwam, hebben ze niks gezegd! En wij hebben dus stukken verwijderd en losgemaakt wat op de vloer lag.
Nu is paniek in de tent en moet het zeil blijven liggen, anders moeten van die mannen in pakken het komen verwijderen.
Nou echt fijn joh.
Die fitbit alta is overal uitverkocht
Haha ik heb ook wel eens de neiging om logica over te slaan. Goeie toevoeging wel van niet sarcastisch!
Mān auto is kapot hij zou afgelopen week gemaakt worden maar het is niet meer de moeite waard. Wat een kut begin van het jaar
Ik zit bad moms te kijken en fucking hell Mila Kunis is echt zo knap man, echt oneerlijk haha
Ah damn dat is balen zeg.
Ik ben al maanden bezig met zoeken naar masters. Ik deed dan alleen het āleukeā werk zoals de bijschrijvingen en vakomschrijvingen lezen. Nu wil ik echt stappen maken mbt de applicatie. Maar man, ik heb er nu zoān 5 op het oog, waarvan 2 in het buitenland, en ze vragen allemaal om zoveel documenten. Heb er gelijk geen zin meer in .
Ben wel benieuwd of iemand in Kopenhagen gewoond/gestudeerd heeft en/of aan Aarlborg university?
Ik fietste net over een weg zonder apart voetpad, dus mensen lopen daar meestal op het fietspad. Ik netjes bellen omdat ik er langs wil, kijkt zoān jochie heel agressief om, noemt me een ezel (???) en gaat op een pesterig toontje vragen of ik er langs wil. Wilde echt vragen wie hem vergeten was op te voeden maar daar ben ik niet dapper genoeg voor.
Ik heb vanochtend alleen een dienst gedraaid (staan met 2 altijd) en ik was nog op tijd ook. Ben echt mega verrot nu, maar gelukkig 4 dagen vrij
Ik heb al genoeg karmapunten verdiend voor dit jaar, ging naar het asiel voor een kitten maar adopteren uiteindelijk een poes van 3 jaar.
Is het niet Robeco?
foto!
Ze mocht nog niet mee naar huis want ze moet nog gesteriliseerd worden.
Hij wordt ook alleen hoger. Beter nu klimmen!