Wat je even kwijt wilt #14

Weet iemand waarom het Tinder cringe topic gesloten is? Gevoel alsof ik wat gemist heb

Ah, duidelijk. Thanks voor je reactie :blush:

Ik heb aan mā€™n linkerpols ook een horloge en rechts een Fitbit alta hr, die is smal en valt niet zo op. Met nette gelegenheden doe ik die wel af. Ik las ook eens ergens hier dat een forumster het dan ergens anders omknoopte (broeklus?)

1 like

Hoe gezellig ik de feestdagen ook vind, ik ben stiekem blij dat alles weer ā€˜normaalā€™ is.

10 likes

Welke muziek luisteren jullie tijdens het schoonmaken? Ik ben in een opruimbui, maar ik mis nog een muziekje.

Foute Nederlandse hiphop!

Of Tom Misch?

2 likes

Ow jeetje!
De asbestmeneer was bij mij, ik heb asbest in de woning.

Ligt onder het zeil blijkbaar, zegt mā€™n moeder net; maar wij hebben van dat zwart spul weggesneden en weggegooid.

Maar de woningstichting heeft daar nooit iets over gezegd he.
Kansloos.

Haha foute Nederlandse hiphop is ook mijn favoriet. Misschien dat maar weer gewoon opzetten :stuck_out_tongue:

Tom Misch ken ik niet, ga ik nu even opzoeken.

1 like

Oh heerlijk dit:

Pasen bij Action

En natuurlijk weer allerlei mensen die zich hieraan ergeren :joy:

2 likes

Lof it hou van pasen!

Ik heb zaterdag kaas gekocht op de markt, super lekker maar het is dus truffel kaas, en hoe lekker ik het ook vind, het stinkt wel echt. Dus elke keer dat mā€™n koelkast open gaat, komt er zoā€™n walm uit. Of ik eet het in 1 keer opā€¦

Kan je het niet in een afgesloten bakje doen?

Ik ga die film later vandaag terugkijken. Nu al zin in. Als 11-jarige Bubbless was ik megafan (maar echt, bijna genant gewoon hoe erg het was) van Idols-Jim en ik heb altijd beetje een zwak voor hem gehouden haha.

2 likes

Een Xiaomi Mi band?

Meet continu hartslag en als je dat aanklikt op het horloge of in de app ook gerende afstand en piekhartslag en dergelijke tijdens een activiteit. Kost ook niet meteen zo achterlijk veel als je eens wil kijken of je het echt gebruikt, mijne was ā‚¬20 op AliExpress, alleen even opletten dat je een global version bestelt.

1 like

Wow goeie tip. Zo voor de hand liggend, maar heb ik in de afgelopen 5 dagen dus niet aan gedacht šŸ¤·
(niet sarcastisch haha)

1 like

O wow maar dit vind ik er juist uit zien als een enorm gevaarte :grimacing:

Waarom gebruikt heel Nederland tegenwoordig het woord cringe?? Ik vind het echt een lelijk woord en ik weet ook niet wat het betekent (zou ik kunnen opzoeken, maar ja, lelijk woord dus boeit me niet). Bestaat er geen Nederlands woord voor?

3 likes

Ik ben in de Apple store en een medewerker kondigt net aan de mevrouw voor mij dat haar MacBook kapot is door vloeistof en de kosten 540 euro zijn. Nu is ze super boos haar zoon aan het opbellen. ā€œJa Tuur, gij hebt gezegd dat die gewoon vanzelf uitgingā€

23 likes

Heb mā€™n vriend vannacht op het vliegtuig gezet en ik lig nu in bed met de hond, chips en salsasaus. Mijn vriend haat dat ik graag eet in bed dus gelijk mā€™n kans gepakt nu. Resultaat: 4 salsasaus vlekken in mijn dekbed die eruit zien alsof ik flink ben doorgelekt.

23 likes

Ik ben gister in slaap gevallen nadat ik een tosti had gegeten (om 16:00, ik was nog dronken) en nu zit er een giga curry vlek in mn witte dekbed.

6 likes