Ook al doet mijn date een beetje stom, ik heb door hem wel een nieuwe muziekstijl (of eigenlijk, een combinatie van meerdere stijlen) ontdekt die helemaal bij me past. Was al een tijdje zoekende naar wat ik nu echt leuk vond. Dit maakt me echt gelukkig. Leuk dat je zo kunt leren van andere mensen, ook al zijn ze misschien maar heel kort in je leven.
Weer zoân mooie, dit keer zelfs uit de mond van mijn collega:
Apestraatje
Ik had healthy bananenbrood gemaakt, dus zonder suiker. Alleen nu vinden mijn vriend en ik het niet zo lekker dus nu doen we er poedersuiker op. Haha doei gezond bananenbrood.
Omg deze dag is zo chill, ik word heerlijk gepamperd bij mn ouders omdat ik super brak ben. Ik heb sinds twee weken vakantie en dit is de eerste dag/avond waarop ik geen feestjes/borrels/etentjes oid heb, ik ben ook echt 9x uitgeweest in de afgelopen twee weken
Zo heb ik ook via een ex-date Ă©Ă©n van mijn nu favoriete cdâs ontdekt! Heerlijk!
Hadden we nou op EGF of hier een topic waarin iedereen de meest beschamende dingen beschreef die ze voor een (ex-)date of crush hadden gedaan? Ik vond dat zooooooân leuk topic.
Goedzo!!
Edit: ze is vast jaloers op jouw cute zoontje en op je familie die wel leuk contact met je hebben.
Virtuele knuffel voor jou!!
Ik wil heel graag een dutje doen maar mijn beddengoed en dekentje van de bank zitten in de was. Note to self: was die dingen nooit meer tegelijk!!!
Dikke knuffel voor jou! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Wil je vertellen waar je ontevreden en verdrietig over bent? Misschien kunnen wij je helpen meedenken of dingen relativeren. Of gewoon âluisterenâ
Ik heb vandaag mijn heattech shirt niet aan en ik ga dood van de kou. Dafuq. Zo koud is het niet toch
Ik betrapte mezelf er vanmiddag op dat ik hoi zei tegen een kat die op een muurtje zat te zonnen toen ik langsliep. Moet niet gekker worden.
Mijn collega had laatst een Engelse klant aan de telefoon en moest zijn mail adres doorgeven.
Naam.achternaamMONKEYTAILgmail.com
Ik ging stuk
T-mobile is net DUO. Ik sta inmiddels al 20 minuten in de wacht tot er iemand aan de lijn komt.
Ik heb een ook superkoud, het is ineens veel killer dan de afgelopen dagen heb ik het idee.
@Fukaeri wat leuk! Wat voor stijl is het?
Ik zwaai altijd naar honden en katten enzo. Mân vriendinnen gaan altijd stuk, maar ik heb het niet eens meer door dat ik zwaai.
Ik dacht dat ik alweer bijna beter was. Maar voel nu dat het eigenlijk net pas gaat beginnen.
Ook van mij een knuffel! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben. Maar even ter verdediging; deze kat keek me ook echt aan
Ik heb voor het eerst mijn fwb gebootycalled, dus nu komt hij vanavond. We zijn nu al aan het sexten en door de nieuwjaarsborrel ben ik al lekker aangeschoten.
Alleen ruik ik naar zweet en moet ik nog scheren en eigenlijk ook de rattenkooit verschonen en het liefst zou ik mijn haar nog fohnen met de ronde borstel en het bed verschonen( of zal ik dat na de seks doen?)