Ik vind Michael van gerwen toch wel een van de meest onaantrekkelijke kerels die er zijn… Niet alleen uiterlijk, maar die hele uitstraling, brrr. Saaie wedstrijd trouwens ook, had beter gewoon kunnen gaan slapen
Is er iemand die weet welk liedje er in de film Bohemian Rhapsody wordt gespeeld als ze in die opnamestudio staan na het verkopen van het busje? Als ze zo aan het klieren zijn met die emmers enzo? Ik kan het nergens vinden.
Awhh thank you for asking.
Het gaat naar omstandigheden gelijk goed, althans dat denk ik. Vanochtend om 06.00 is hij uit de coma gehaald en gelukkig wakker geworden. Hij herkent iedereen en beweegt en lacht af en toe, maar kan nog niet praten op 2 x een hele kleine en zachte “hey” na. Hij is heeel misselijk en valt wel vaker weg en het lijkt wel dat zijn kortetermijnsgeheugen aangetast is. Hij heeft zo een klem om zijn vinger (geen idee of dat de juiste benaming is, waarschijnlijk niet haha) en hij kijkt steeds , zovan “wat doet dat daar”.
morgen ga ik een dagje naar adam. Heeft er nog iemand lunchtips? Ik ga naar de Pijp en de Negen Straatjes
Nee die doen ze bij opname van top of the pops haha maar daarvoor is er dus nog een liedje
Ik nu drie (gek mens)
Enn ik heb alweer het oude jaar uitgezeten… ik moet écht eerder gaan slapen.
Ik zit weer in mijn; ik luister Russische “pop muziek” fase.
Ja thanks!!!
Wat heb je gelezen dan?
Gedoucht en haren gewassen en nu lig ik in een vers opgemaakt bed. Kan het jaar nog beter beginnen?
I’m intrigued, op basis waarvan kan die inschatting worden gemaakt?
Het idee dat ik tot 15:30 moet werken
Mijn oud en nieuw: mn vriend kwam 5 voor 12 het feestje binnenstormen (had pech onderweg), tot half 4 gedanst en gisteren de hele dag in bed gelegen maar niet brak geweest, 6 afl the wire gekeken en nu ben ik al sinds 05;00 wakker en ga ik zo naar stage
Afgelopen zomer heb ik op reis een hele leuke jongen uit een ver land ontmoet met wie ik veel samen opgetrokken heb. Na afloop hebben we nog maanden dagelijks geappt. Hij had me soort van uitgenodigd om bij hem op bezoek te komen. In oktober had ik tijd dus stelde ik voor om langs te komen, maar dat kwam toen niet goed uit. In mijn enthousiasme wilde ik meteen een ander moment plannen: eind januari, want dan heb ik een week vrij. Hierop reageerde hij eerst goed maar krabbelde hij toch een beetje terug: misschien zou hij niet thuis zijn, of tegen die tijd met iemand daten wat awkward zou zijn. En hij wilde niet dat ik serieuze dingen van hem ging verwachten. Snap ik, dat wil ik ook niet. We zouden rond kerst wel zien.
Sindsdien is het contact veel minder geworden en bijna doodgebloed. Nu is het januari en wil ik wel eens iets boeken voor eind deze maand. Ik wil sowieso naar een stad relatief in de buurt van de zijne dus zou het kunnen combineren. Het lijkt me heel leuk om hem nog een keer te zien. Maar ik weet gewoon niet hoe ik het ter sprake moet brengen en ben een beetje bang dat hij eigenlijk niet (meer) wil en ik me toch een beetje afgewezen ga voelen. ‘Jo zal ik nou nog langs komen?’ voelt zo out of the blue en ik wil ook niet wanhopig of pushy overkomen. Maarja, als ik er niet over begin gaat het natuurlijk sowieso niet gebeuren. What to do!
Uit bed komen is zo moeilijk
Wakker blijven momenteel ook.
Morgen lekker vrij en dan uitslapen alsof ik dat nog nooit heb gedaan.
Contact bijna doodgebloed, hij was al niet zo enthousiast over januari en hij is er zelf niet meer over begonnen. Als hij dat zou willen, had hij er ook wel moeite voor gedaan, denk ik dan.
@anon18202522 Jammer dat je weg gaat, maar zo te lezen een goede keuze voor nu. Heel veel sterkte met je herstel!
Hij komt niet enthousiast over. Eerlijk gezegd denk ik dat hij er geen zin in heeft. Ik zou wel weggaan maar mijn eigen plan trekken.