Ja heb ik ook heel erg! Ben er echt een beetje down van. Ook dat het nu weer over met de pret is en geen leuke dingen meer zo veel.
Heb deze niet eerder gezien, maar door dit filmpje heb ik besloten naar zijn huldiging te gaan als ie wint haha.
Wordt nu wel spannender trouwens
Hahaha wat is dit voor een vent bij miljoenenjacht?
âDie we toen met het eten tegenkwamen, hoe heet 'ie nou???â
Ja moet je doen! Dan is het wel te hopen dat je niet wordt geĂŻnterviewd en weer voor het blok wordt gezet
Hahahaha en ook ja wij doen mee ja met de postcodeloterij.
Ja duh, anders kwam hij niet bij jou op bezoek.
En die wenkies van de vrouw noooo
Ik vind het zooo naar dat ik altijd spijt heb nadat ik teveel gedronken heb. Dan heb ik stomme dingen gezegd/gedaan en blijf ik daar maar over nadenken .
Volgende keer echt minder drinken, ik haat dit gevoel zo erg
Haha wel echt een lieve man volgens mij <3 en die vrouw gaat elk moment out volgens mij, zo trillerig
Iemand hier ooit een geschil geopend via ali express? Zit al 6 weken op een ant+ dongel te wachten en heb âm inmiddels elders gekocht. Uiterste leverdatum stond gemeld als gisteren en de tracking info in de ali app update al sinds weken. Heb de verkoper zelf al bericht maar krijg geen bevredigend antwoord.
Ja best vaak al, kreeg altijd mijn geld terug. Maar het kan wel langer dan 6 weken duren voor het binnenkomt. Is die tijd al voorbij die er altijd bij staat?
Wie is er aan het winnen? Mân vriend is het aan het kijken, maar ik lig al in bed en te lui om uit bed te stappen
Ehm, ik gebruik het ook vaak met vrienden waarvan ik het rekeningnummer wel weet⊠vind het vooral handig dat je -na ontvangst van het tikkie- gemakkelijk het geld over kan maken, zonder dat je dus zelf heel het rekeningnummer en bedrag moet invullen (oke dit klinkt lui)
Het is nu 6-2 in sets voor MvG en 2-2 in legs
Edit: 6-3
Wow, ik moest je bericht echt twee keer lezen omdat ik in de war was waar het over ging. Mân vriend noemt zân piemel ook wel eens zân dongel
Maarrr antwoord op je vraag: ja, heb ik wel eens gedaan. Je moet eerst wachten totdat de tijd die ervoor staat voorbij is (bijv. verwachte leveringsdatum 2 januari) en als dat zo is dan kun je een geschil openen. Bij mij was het geld er vrij snel weer.
Lieve FFâjes
Ik laat hier mijn accounts verwijderen. De reden heeft niks net dit forum te maken maar ik ben zo schijteigenwijs dat ik mijn eigen herstel tegenwerk. Ik wens jullie nog een fijn 2019 en ik zal hier in de verre toekomst onder een andere nick waarschijnlijk nog wel opduiken. Xxx
@ladygodiva ik zal mijn insta op ten duur wel weer heractiveren. Ik moet mijn paus-perikelen toch met iemand kunnen delen
@SpeedOfSound ik ben nog steeds heel blij dat alles zĂł goed in de smaak viel. Ik hoop dat je snel een leukere baan vind
En mijn SS (wie je ook was) ook nog super bedankt.)
@Jeminae (en de rest van SS) dank je voor het organiseren en voor de doorgeefluikverdiensten
@Maestoso heel veel succes verder met je opleiding. Ik vind het bewonderswaardig hoe goed je dingen oppakt en het je afgaat.
@Lentex @Madrid Jullie zijn zulke schatjespatatjes voor anderen blijf ook lief voor jullie zelf.
teal ik zie je elders wel weer
Penny_Lane Keep the quizes alive, master
@LastYoungRenegade @Booklover koop niet te veel boeken in 2019. Eerst oude uitlezen.
Ludo Morganfreeman FredPaillet thnx voor jullie gebruikersnamen waardoor ik altijd moet lachen.
@Prettyprettyprincess doe je ridder de groeten
Nescio, Bedankt voor het faciliteren van het forum en admin en Lula en de rest ook
Eerst stond er bezorgen 13-31 dec en nu ineens dat ik met klantenservice moet contacten als ik 26-01 nog niks heb. Tracker update al niet sinds 13-12 en ik heb letterlijk nog nooit zo lang moeten wachten, heb in de tussentijd andere dingen besteld via âregular mailâ en die allang binnen gehad ook⊠Just want my money back
Oh ja dan zou ik gewoon een geschil openen.
Heel veel liefs! xx
Veel succes en sterkte!
Ik drink ookal een jaar niet, bevalt goed!