Ik heb zo veel moeite met me ziek melden van werk. Ik lig altijd te twijfelen sochtends en dan sleep ik mezelf toch maar weer er naartoe. En nu zit ik weer sip en ziek te twijfelen wat ik moet doen mehhh.
Heb weer eens maar 3 uurtjes geslapen zoals zondag, ben alleen nu een stuk minder fris dan maandagochtend. Vanavond maar op tijd naar bed.
Had net ook al geen saldo voor een koffie dus goed begin zo
Ziek melden en je rust pakken. Je bent ook maar een mens, geen robot
Ik ga vanavond maar beginnen met het ontmantelen van mijn kerstboom en kerstdecoratie. Zo geen zin in
Urghh, zo vroeg en geen zin. Vanavond zou ik plasma doneren, maar ik voel mijn keel heel lichtjes, denk dat ik weer moet gaan afzeggen. ik had eigenlijk wel zin om vanavond iets te doenā¦
Ahhw ik ga je missen. Veel succes met je herstel!
Pffā¦ nu denk je dat het hele feest gebeuren voor bij is. Nee nu moet je iedereen die je al een fijne jaarwisseling heb gewenst nog de beste wensen wensen.
Hahah ja hou op, ik heb een ochtendhumeur en dan komt er een collega super enthousiast naar me toe (ik heb hem nog nooit eerder gesproken?) om me de beste wensen te wensen. Ja bedankt, lag liever in mān nest maarja.
Hahaaa ik vind het soms zo suf als ik erop let hoe presentatoren die geen microfoon ofzo hebben presenteren. Beetje met die handjes zo naast hun taille een paar keer te wapperen. Maarja met je handen in de broekzak is ook geen gezicht.
Bweeeeh mijn hele vakantie helemaal niet lekker kunnen relaxen door dat klote virus en vandaag weer aan het werk . Wanneer gaan we de schoolvakanties eens doortrekken naar het volwassen leven?
Dit zeg ik ook altijd tegen anderen maar ik luister niet naar mn eigen advies dus rara wie zit er nu op dr werk?
Ohneee ik moet nu op woensdag weer eerder beginnen. Dus moet om 9 uur de trein pakken en dan zit ik dus met dagjes mensen in de treinā¦
Lees mensen die normaal nooit met de trein gaan en dus overal zenuwachtig lopen te schreeuwen.
Net alsof ik mezelf hoor praten, want ik had exact dezelfde keuze gemaakt. Maar geef anders aan dat je ziek bent/niet gaat en ga dan lekker naar huis. Dan weet je van jezelf dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. En anders meld je je morgen gewoon ziek. Ziek is ziek. Beterschap!
Au! <3
Ik baalde echt heel erg dat ik de hele kerst moest werken en alle dagen tussen kerst en oud en nieuw, maar nu heb ik nog t/m vrijdag vrij en dat is wel heeeel chill.
Ik hoorde laatst een reclame op de radio en het ging zoiets van:
Wil je de wereld veranderen/verbeteren
Kijk op xxx.nl/werkenbij
Verder geen uitleg van wat het bedrijf deed. Iemand enig idee welk bedrijf dit was??
Heeft iemand ervaring met die pink gellac? Is het de prijs waard?
Mijn dag is begonnen met het verbranden van mijn vinger aan de oven. Nu onderweg naar het werk in vrijwel een lege trein, dat is wel positief.